Cel mai bun raport iifym pentru pierderea de grăsimi

IIFYM: Dacă se potrivește macrourilor dvs.

Ce macro-uri sunt potrivite pentru pierderea în greutate? Astăzi, macro-urile prescurtate scurt pentru macronutrienți sunt stropite pe profilurile Instagram și pe copertile cărților.

Ce macro-uri sunt potrivite pentru pierderea în greutate?

Aceasta pune întrebarea: ce sunt macro-urile și ar trebui să le numeri în dieta ta? Cu toate acestea, nu poți supraviețui doar pe un singur macronutrient.

Acesta este un lucru bun, deoarece majoritatea alimentelor au o combinație dintre cele trei. Proteinele reparează și regenerează țesuturile și celulele, iar grăsimile sunt esențiale pentru funcționarea sănătoasă a creierului.

Cu toate acestea, cel mai bun raport iifym pentru pierderea de grăsimi răspunde la întrebarea cât de mult din fiecare macronutrient este necesar pe zi și cât este nevoie dacă doriți să slăbești.

IIFYM: Dacă se potrivește macrourilor dvs.

Răspunsurile nu sunt atât de simple, pe cât de mulți le-ar dori. Luați în considerare creșterea nebuniei cu conținut scăzut de grăsimi în anii Mulți oameni au început să restricționeze gândirea macronutrientă pentru a contribui la creșterea în greutate, grăsime.

Rapid înainte până astăzi, iar grăsimile au revenit în sensul că mulți urmează exact dieta opusă și limitează sever un diferit macronutrient, carbohidrații. Această balansare înainte și înapoi a stârnit o întrebare legitimă: pentru pierderea în greutate, care este mai bună, cu un conținut scăzut de grăsimi sau cu un nivel scăzut de carbohidrați? Dezbaterea continuă, iar recomandările diferă între profesioniștii din sănătate și sănătate. Carbohidrați Carbohidrații furnizează 4 calorii pe gram și se găsesc în alimente și cereale amidonice, precum pâine și orez, fructe, lactate și zahăr.

Ele sunt o sursă importantă de energie și combustibil în organism.

Raport de slabire

Deși grăsimea are o reputație proastă și este mai mare în calorii, este important să includeți grăsimi sănătoase în dieta dvs. Citește mai mult: Cele mai bune alimente pentru cină pentru pierderea în greutate Rețeta fotografiată: Fettuccine cremă cu varză și ciuperci de la Bruxelles Care macro este cea mai importantă pentru pierderea în greutate? Mulți care folosesc macronutrienți ca mijloc de pierdere în greutate se vor întreba dacă este mai bine să urmeze un plan cu conținut scăzut de carbohidrați sau cu conținut scăzut de grăsimi pentru pierderea în greutate.

Cercetări recente arată că este posibil să nu conteze ce plan urmați. În schimb, revine la elementele de bază ale restricției de calorii.

IIFYM Dacă se potrivește cu macro-urile dvs. Ghid pentru calcularea macronutrienților

Cu toate acestea, asta nu înseamnă că macronutrienții, în special în contextul calității dietei, nu joacă un rol în obiectivul de a slăbi. Cu alte cuvinte, nu este vorba doar de calorii.

How To Set Your Macros (Protein, Fat, Carbs)

Distribuția macronutrienților contează atât pentru pierderea în greutate, cât și pentru sănătatea totală, precum și pentru tipurile fiecărui aliment pe care îl consumi.

La urma urmei, carbohidrații includ totul, de la bomboane la cereale integrale, iar acele alimente furnizează substanțe nutritive mult diferite.

IIFYM (Dacă se potrivește cu macro-urile dvs.): Ghid pentru începători

Același lucru este valabil și pentru tipul de grăsime. Cercetările au arătat că nu este cantitatea totală de grăsime reunită care trebuie să fie limitată, ci, în schimb, este vorba despre anumite tipuri de grăsime. Având în vedere acest lucru, alegerea unui nivel scăzut de grăsimi sau a unui nivel scăzut de carbohidrați se reduce la alegerea unui model de alimentație pe care îl puteți susține și care vă va oferi nutrienți adecvați în timp ce vă va ajuta să vă atingeți obiectivele.

poate aerul rece te face să pierzi în greutate

Citește mai mult: Cum arată o servire sănătoasă a carbohidraților? Contorizarea macro-urilor poate ajuta la pierderea în greutate?

  1. Myers briggs pierdere în greutate
  2. Pierderea în greutate pe mâncarea grăsimilor devine subțire
  3. - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE -
  4. Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Stephan recomandă începerea urmăririi aportului timp de cel puțin șapte zile pentru a determina nevoile dvs. De acolo, Stephan ajustează macronutrienții în funcție de preferințe și nivel de activitate. Dar acest tip de abordare poate să nu fie durabil pentru unii și ar putea chiar să declanșeze comportamente alimentare nesănătoase. Ce să faci în schimb?

50-30 - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

Mănâncați alimente reale, neprocesate, care, de cele mai multe ori, nu 8 mile o pierdere în greutate zi deloc etichete și nu trebuie să vă înnebuniți peste numere", explică Brown. Stephan explică faptul că IIFYM, în centrul său, înseamnă că niciun fel de alimente nu este în afara limitelor, atâta timp cât sunt controlate caloriile zilnice totale, iar macronutrienții sunt distribuiți corespunzător pentru scopul utilizatorului final.

Cu toate acestea, el avertizează că acest lucru nu înseamnă că tipurile de alimente care se încadrează în numărul de macronutrienți și calitatea acestora trebuie ignorate. Nu voi spune niciodată clientului meu că nu pot avea alimentele preferate, dar stabilesc zilnic obiective pentru proteine, obiective pentru fibre și apă. Îi pare îngrijorătoare, deoarece numărarea macronutrienților are potențialul de a pune accentul pe calitatea alimentelor.

O dietădenumită și IIFYM sau dietă flexibilă, este o opțiune populară, deoarece în loc să restricționeze anumite alimente, se concentrează pe numărarea numărului total de macronutrienți pe care îi mănânci. Ideea este că, atâta timp cât rămâneți în conformitate cu orientările dinpierderea în greutate va veni în mod natural. Cu toate acestea, nu există un plan de masă care să fie potrivit pentru toată lumea.

Asta ca să nu mai vorbim de volum și satiție, care este furnizat de la [ de exemplu] o masă întreagă cu legume, pește, ulei de măsline și quinoa ", spune Brown.

La fel ca în cazul oricărei diete care se concentrează pe nutrienți în mod izolat și consideră alimentele ca fiind doar numere și nu pentru calitatea lor, există riscul de a construi o dietă în jurul alimentelor care ar putea să se potrivească numărului macro, dar care să nu ofere beneficii pentru sănătate. Stephan este de acord: "Cum poți obține 35 de grame de fibre pe zi consumând înghețată toată ziua? Nu poți.

ajutați mi dachshundul să piardă în greutate

Fără alimente ar trebui să fie în afara limitelor, dar, ca orice altceva, este vorba despre echilibru. Explica ea, dacă se numără macro-uri, se încadrează rar în această abordare.

Pește gras, precum somonul, sardinele și hamsiile Produse lactate cu grăsimi complete, precum brânza, smântâna, laptele integral și iaurtul Maioneză Nuci și unturi de nuci Uleiuri din fructe, nuci și semințe măsline Semințe, precum chia și inul Alimente bogate în carbohidrați Pâine, cereale, paste și produse coapte Leguminoase, precum fasolea, lintea, arahide, mazarea și soia Cereale, precum ovăz, grâu, orz, secară și orez Fructe, în special banane, plantane, mango și mere Pseudocereale, precum amarantul, hrișca, meiul, quinoa, tefful și orezul sălbatic Legume amidonice, cum ar fi cartofii, cartofii dulci, dovlecelul de iarnă și porumbul În timp ce urmărirea este importantă, nu este necesar să vă stresați cu privire la lovirea macros dvs. Atâta timp cât nu treceți peste fiecare macronutrient cu mai mult de 5 grame sau cu mai puțin de 10 grame, ar trebui să vedeți în continuare rezultate. Se recomandă să rămâneți la 5 sau 10 grame pentru fiecare macronutrient pentru cele mai bune rezultate.

Cercetările arată că este un tipar de alimentație în timp, care face diferența în sănătatea pe termen lung. Dacă nu pot spune da, probabilitatea de succes pe termen lung este foarte minimă, spune Stephan. Urmăriți: Cum să preparați mâncăruri sănătoase care schimbă carbohidrați pentru legume Nu ratați: Cum să învingi un platou de pierdere cel mai bun raport iifym pentru pierderea de grăsimi greutate Plan de mâncare pentru dieta de 7 zile pentru a pierde în greutate: 1.

grăsimea pierde sarms

Asevedeași