Cum să ardeți grăsimea cu mintea voastră

3 moduri de a-ți pierde grăsimea corporală - wikihow

Pagina principala Cum să opriți hormonii care vă îngrașă Dr. Sara Gottfried este un medic instruit la Harvard, cel mai bine vândut autor și renumit expert în hormoni.

Fresh articles

Când câștigi prea mult în greutate, în special în jurul taliei, biochimia corpului tău se deteriorează. Acest lucru va duce la mai multe inflamații și stres oxidativ și va promova în continuare depozitarea grăsimilor.

pierdere în greutate pediatrică cauze

Acest lucru duce la o succesiune de dezechilibre hormonale, simptome și boli care vă vor slăbi dacă nu reacționați. Fixați imaginea de mai jos pe una dintre panourile dvs.

Utilizați ulei de măsline și ulei de struguri în loc de ulei de canola sau de unt atunci când gătiți. Beți cel puțin 8 pahare de apă pe zi. Înlocuiți alcoolul, sifonul inclusiv dietacafeaua și alte băuturi cu apă. Începeți ziua când beți un pahar mare de apă când vă treziți, înainte de a lua micul dejun. Dacă renunți la micul dejun, ești mai probabil să mănânci mult sau să pierzi voința de a mânca alimente nutritive mai târziu.

Pinterest pentru a o avea întotdeauna la dumneavoastră atunci când este nevoie. Abdomenul dvs. Grăsimea subcutanată este mai vizibilă, adică poate fi ciupită cu degetele. Grăsimea viscerală este mai profundă, dar și mai îngrijorătoare, se acumulează în jurul și chiar în interiorul unor organe, cum ar fi ficatul, rinichii, intestinele sau chiar pancreasul.

Related Content

Gândiți-vă la el ca la un amestec biochimic dăunător care se scaldă în celulele voastre prețioase. Nu eram pregătit să fac față situației: nu aveam grăsime abdominală din bere, dar mă răsfățam totuși, bând câte un pahar sau două de vin de mai multe ori pe săptămână. Am fost bolnav, dar am intrigat să aflu că cea mai mare parte a grăsimii mele corporale era concentrată în stomac, ceea ce înseamnă că nu mi-am hrănit corpul cu produse sănătoase.

pierderea în greutate sfaturi pentru obezul morbid

Așa că mi-am făcut misiunea de a scoate aceste deșeuri din corpul meu. Este posibil să aveți și această problemă și să nu o cunoașteți. Am fost programați să depozităm grăsimea abdominală ca răspuns la consumul de zahăr, iar acest lucru ajută organismul să reziste la iarnă chiar și atunci când alimentele sunt puține.

Pierderea în greutate: Ardeți grăsimea cu aceste alimente și împachetați-le pe abdomen

Cu toate acestea, în perioadele de abundență alimentară, acest sistem ancestral de funcționare se va întoarce împotriva ta și vei depozita grăsime, chiar dacă nu suferi de deficit alimentar. Soluția ar fi inversarea dezechilibrelor hormonale, care ar limita pofta de gustare, precum și acumularea de grăsime abdominală.

Dacă doriți să ardeți grăsimea abdominală, există 10 soluții strategice de practicat, dintre care majoritatea implică alimente. Acestea sunt aceleași soluții pe care le-am aplicat propriului meu corp pentru a-mi reduce grăsimea viscerală.

Dacă grăsime spuneți

Rețineți că nu toate caloriile sunt la fel. Caloriile din unele alimente te determină să depozitezi grăsimea abdominală - cum ar fi cele cu niveluri anormal de ridicate de carbohidrați - în timp ce alte alimente te obligă să stochezi mușchi și să arzi grăsimile.

În timp ce caloriile sunt importante, hormonii sunt mai importanți. Trebuie să știți că reducerea masei de grăsime din burtă trece printr-o reechilibrare a hormonilor grași: insulină, leptină, cortizol, hormon de creștere și adiponectină. Majoritatea oamenilor nu au nicio idee despre ce este portul. Acesta a fost și cazul meu până când am descoperit problema excesului de fructoză pe care o aveam și că am descoperit, printre altele, că a contribuit la îngrășarea ficatului meu.

Ce este Zumba?

Așa că am decis să măresc aportul meu de omega-3, mai ales că un acid gras omega-3 numit acid docosahexaenoic sau DHA, pare să inverseze efectele cum să ardeți grăsimea cu mintea voastră ale fructozei asupra grăsimii din burtă. În realitate, DHA nu doar înlocuiește una sau două gene, ci readuce un întreg set de gene în starea lor inițială.

Zona de ardere a grăsimilor arde într-adevăr o grăsime mai rapidă? Motivul este simplu. Grăsimea este un combustibil lent care necesită oxigen pentru ao transforma într-o energie utilizabilă, deci este minunat pentru un exercițiu lung, stabil, lent, cum ar fi rucsacul sau ciclismul pe distanțe lungi. Majoritatea oamenilor au suficientă cantitate de grăsime corporală stocată pentru a alimenta activitatea scăzută pentru zile și zile, fără a scăpa de energie, dar dacă doriți să mergeți rapid, să lucrați complet sau să ardeți cele mai multe calorii pe minut, trebuie să vă bazați pe carbohidrați glicogen care consumă mai rapid energie.

Purslane este cea mai bogată sursă de omega-3 și melatonină care poate fi obținută dintr-o legumă verde și este alcătuită în principal din acid alfa linolenic ALAcare poate fi transformat în DHA.

Pentru mine, este un superaliment, o plantă care merită mâncată, deoarece diversitatea sa nutrițională întărește sinapsele sau conexiunile din creier și vă îmbunătățește memoria și capacitatea de învățare. Cresc această plantă în grădina mea.

Îl voi toca în salate sau îl voi adăuga în supe chiar în ultimul moment.

Cum să-i spuneți dacă ardeți grăsime

De asemenea, îl puteți cultiva acasă sau îl puteți cumpăra de la o piață fermieră din zona dvs. Înainte de a analiza compoziția grăsimii corporale segmentate, eram un fan cronic al exercițiilor cardiovasculare.

Aveam de gând să alerg o oră, de patru ori pe săptămână. Am fost stresat și m-am simțit victima unui program încărcat: nu am avut timp pentru alte activități, cum ar fi Pilates sau exerciții de greutate gratuite.

Apoi mi-am dat seama că alergatul mi-a crescut nivelul de cortizol și mi-a făcut să crească grăsimea din burtă. După câteva cercetări, mi-am dat seama de ceva.

Trebuia să fac un antrenament mai intens sau să fac exerciții repetitive de intensitate mare timp de 30 până la 75 de secunde, separate de două sau trei minute de recuperare. Antrenamentele intensive pierd mult mai multe grăsimi. Din păcate, caloriile lichide din băuturi răcoritoare, sucuri și chiar băuturi alcoolice duc la acumularea de grăsime din burtă.

cum să ardeți grăsimea burtă superioară

Preferi să bei alcool sau să ai abs? Subnutriția proteinelor și consumul excesiv de carbohidrați poate duce la creșterea în greutate. Asigurați-vă că proteinele dvs. Ce se întâmplă dacă corpul tău le poate tolera; apă rece, fructe de mare sălbatice cu conținut scăzut de mercur cum ar fi somon, cod și păstrăv de somon și carne sălbatică sau de fermă cum ar fi mielul sau carnea de vită hrănită în iarbă dacă mâncați acest tip de carne.

Nu este doar o tendință - studiile arată că eliminarea glutenului poate reduce grăsimea, inflamația și rezistența la insulină. Trebuie să știți că intoleranțele alimentare tind să crească hormonii stresului, cum ar fi fat burning superboost, să provoace inflamații și să stimuleze în exces sistemul imunitar.

Fructoza este cel mai dăunător aport de zahăr pentru metabolism. Se duce direct la ficat, unde generează grăsimi și stimulează rezistența la insulină și leptină. Fructoza nu spune creierului tău că ești plin, așa că continuă să flămânzi și să mănânci. În cele din urmă, rezultă inflamație, ficat stresat și mai multă grăsime viscerală.

Pentru majoritatea americanilor, principalul vinovat este cantitățile excesive de sirop de porumb bogat în fructoză - Departamentul Agriculturii estimează că americanii au consumat cel puțin o kilogramă din el în - dar am aflat că bananele, curmalele și caisele uscate, care sunt bogat în fructoză, ar putea fi și dăunător. Principalul avantaj este că, spre deosebire de glucoză, fructoza nu declanșează secreția de insulină sau producția de leptină.

  • Pierderea în greutate: Ardeți grăsimea cu aceste alimente și împachetați-le pe abdomen Pierderea în greutate necesită efort, chiar mai mult, dacă vrei niște abs acolo.
  • Lucruri naturale pentru pierderea în greutate
  • Cum să luați arzătorul de grăsime apollo
  • Riscul redus de boli de inimă, diabet, hipertensiune arterială și apnee în somn sunt doar câteva beneficii ale pierderii în exces de cum să pierzi grăsime în timp scurt.

Acești doi hormoni reduc pofta de mâncare spunându-i corpului că ești plin. Limitați aportul de fructe la lămâi, lime, avocado și măsline. Reduceți nivelul de fructoză pentru a pierde grăsimea din burtă.

SUPERALIMENTELE CELE MAI BUNE PENTRU SLABIRE

Dacă simțiți că viața este stresantă, este foarte probabil să depozitați mai multe grăsimi, să vă îngrași și să vă descompuneți mușchii. Știu că știți deja acest lucru, dar merită repetat, pentru că eu însumi am nevoie de un memento zilnic! Cel mai bine ar fi să faci un exercițiu zilnic de 30 de minute pentru a restabili nivelul de stres din corp. Stresul vă crește cortizolul, un hormon mirositor care vă descompune mușchii și stochează grăsimea.

pierdere în greutate margele în spatele urechilor

Ascultați o meditație efectuată de Tara Brach în aplicația gratuită Insight Timer, faceți un masaj sau plimbați-vă câinele prin cartier. Aflați ce funcționează cel mai bine pentru dvs.

Ce tip de sport te ajuta sa slabesti?

Ai nevoie de ,5 ore de somn continuu pentru a arde grăsimea viscerală. Somnul ajută la controlul nivelului de cortizol și insulină. Adiponectina este o parte integrantă a interacțiunii dintre celulele adipoase și creier. Când nivelul tău este scăzut, adiponectina te poate face să depozitezi grăsime. Pe de altă parte, cu cât aveți mai multă adiponectină în sânge, cu atât veți arde mai multe grăsimi.

Pentru a vă crește adiponectina, puteți mânca fistic și semințe de dovleac. Ar trebui să obțineți de grame de fibre pe zi și să luați în considerare administrarea unui supliment de magneziu. Postul intermitent funcționează la fel de bine ca și limitarea caloriilor pentru a reduce grăsimea viscerală.

Scopul este de a crea o perioadă de post care va arde grăsimile. Din nefericire, femeile vor trebui să depună un efort mai mare decât bărbații pentru a obține același rezultat: ar trebui prevăzută o cum să ardeți grăsimea cu mintea voastră de post de 18 ore pentru femei, în comparație cu 16 ore pentru bărbați.

Cum ardem grasimea din jurul taliei

Notă: pentru a vă ajuta cu pierderea în greutate, puteți imprima un plan de masă pentru a vă nota toate rețetele și pentru a vă planifica toate mesele pentru zi, săptămână și lună. Sper că ți-au plăcut aceste sfaturi. Dacă aveți alte sfaturi de împărtășit, nu ezitați să le puneți în comentariile de mai jos.

  • Cum să-i spuneți dacă ardeți grăsime Dacă grăsime spuneți Add: redoropu1 - Date: - Views: - Clicks: · Dacă este așa, atunci cum să-i spuneți dacă ardeți grăsime devine clar, cum au avut loc bătăliile.
  • Cămașă pentru femei
  • Guma de mestecat ajuta la slabit
  • Articole recomandate: Te temi să mergi la sală?

Nu ezitați să ne urmăriți pe Pinterest.

Asevedeași