Cum să intrați în zona de ardere a grăsimilor

cum să intrați în zona de ardere a grăsimilor

cum să intrați în zona de ardere a grăsimilor pierdere în greutate chatni

Intrați în zona de ardere a grăsimilor, lucrăm prin pulsație Salutare tuturor! O problemă care îi îngrijorează pe mulți și nu știu de unde să înceapă este aceea intensitate Trebuie să mă antrenez pentru a fi înăuntru zona de ardere a grasimilor.

Te plimbi în zona de ardere a grăsimilor? Ce este de fapt cardio și când vorbim despre antrenamentul HIIT? Don't treat your body as a black-box.

În acest post vom vedea cum calculați ritmul cardiac maxim HRmaxprecum și zonele de antrenament ale pulsului. Fiecare persoană este diferită și fiecare inimă este motivul pentru care este atât de important să cunoaștem acest parametru pentru a progresa și individualiza intensitatea antrenamentului fiecărei persoane.

Acest parametru poate fi găsit direct cu un test de efort maxim sau teoretic cu o formulă bazată pe vârstă.

cum să intrați în zona de ardere a grăsimilor pierdere în greutate linii de marionete

Există multe formule, deoarece de-a lungul anilor au efectuat studii și au perfecționat-o. Pornind de la aceste date putem extrapola diferite procente sau zone de antrenament.

Pregătirea la intervale pentru nivelul intermediar până la 25 de minute duminică Mersul pe jos minute În faza inițială, nu vă faceți griji pentru cât de intens este antrenamentul, principalul lucru este că acestea sunt în mod continuu.

În funcție de autor, de ceea ce dorim să instruim sau chiar de cât de simplu trebuie să interpretăm, putem stabili diferite zone de lucru. O diviziune foarte obișnuită și generală este aplicarea a 3 zone de lucru: antrenament de capacitate aerobă, antrenament de putere aerobă și antrenament anaerob.

4 moduri de a pierde în greutate cu un antrenament de bandă de alergat

Un alt model poate fi în 5 zone în funcție de evaluarea efortului și a pulsațiilor: foarte ușor, ușor, moderat, viguros sau maxim. Pentru a începe cu exerciții de intensitate moderată, puteți arunca o privire la: 4 exerciții pentru a începe sezonul.

cum să intrați în zona de ardere a grăsimilor cura de slabire a oanei radu

În orice caz, vrem să simplificăm și să atingem obiectivul dorit, adică să lucrăm la procentul de pulsații unde va fi mobilizat cel mai mare număr de grăsimi. Există oameni care calculează direct procentul de antrenament din HRmax, dar nu v-ați oprit să credeți că fiecare inimă are o stare fizică diferită?

SOS grăsimea din jurul taliei!

HRmax teoretic ia în considerare doar parametrul de vârstă, ceea ce înseamnă că o persoană instruită și o persoană sedentară de aceeași vârstă au aceleași praguri de formare.

De aceea vom avea nevoie de parametrul ritm cardiac în repaus HRrep.

cum să intrați în zona de ardere a grăsimilor cum să pierdeți grăsimea în jurul umerilor

Este ceea ce măsurăm după un timp culcat liniștit și odihnit. Dacă aveți un monitor de ritm cardiac sau o brățară de activitate, puteți găsi aceste informații fără probleme, deși le putem lua și cu aplicații mobile.

În cazul în care vrei să te apuci de treabă, există multe activități aerobice pe care poți începe să le practici: Alergare.

cum să intrați în zona de ardere a grăsimilor cum se așază să ardă burta grăsime

Asevedeași