Cum să pierdeți în greutate și să construiți glutes

cum să pierdeți în greutate și să construiți glutes

cum să pierdeți în greutate și să construiți glutes

Exercițiile de antrenament de forță vă vor ajuta să tonifici mușchii, dar ar trebui să fie echilibrați cu exerciții cardiovasculare pentru pierderea în greutate și odihnă adecvată. Dacă aveți o afecțiune medicală sau a trecut o perioadă de timp de când ați exercitat ultima dată, consultați-vă cu un medic înainte de a efectua o rutină nouă sau semnificativ diferită. Forța de antrenament pentru un corp tonificat Exercițiile de forță de antrenament vă vor ajuta să vă atingeți obiectivul unui corp tonal și al fundului.

Deși s-ar putea să vă simțiți presați pentru a efectua o rutină zilnică de exerciții, două sau trei sesiuni de antrenament săptămânal de forță de 20 de minute fiecare sunt suficiente pentru a construi masa musculară. Dacă doriți să efectuați exerciții de forță de antrenament mai des, vă puteți concentra pe corpul superior, pe corpul inferior și pe mușchii de bază în zilele alternative pentru a evita suprasolicitarea anumitor grupuri musculare cu exerciții zilnice.

Faceți Cardio de înaltă intensitate

Două sau trei rutine săptămânale cu tot corpul, care constau în astfel de exerciții, cum ar fi îndoiturile, lunges cu bucle de bicep, push-up-uri și scânduri pot obține rezultate semnificative.

Efectuați cum să pierdeți în greutate și să construiți glutes prin trecerea în poziția de pornire pentru împingeri.

  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Traduceți descrierea în română folosind Google Traducere?
  • Pierdere în greutate călătorii
  • Salvarea Animalelor Cum să faci genuflexiuni și lunges Squats și lunges sunt exerciții fantastice care vă pot ajuta să construiți mușchi și să pierdeți în greutate.
  • Greutăți pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate
  • Sănătatea bărbaților și Sănătatea femeilor lucrează împreună pentru a crea o provocare pentru formarea forței de forță Al, Savannah, Jenna, Dylan și Craig — și tu!

Păstrați întregul corp în linie dreaptă, cu greutatea sprijinită de brațe și picioare. Construiți trei scânduri de 60 de secunde.

Exerciții de tonifiere Tone și forma cap la cap, cu exerciții de formare de greutăți pentru pierderea în greutate feminină care țintesc glute și muschii de șold.

Probleme Frecvente

Exerciții precum step-up-uri cu gantere, lunge-uri de activare a glutei și amestecări laterale vor duce la mușchiul capului un tufiș bine tonat. Faceți alunecări laterale prin a ajunge într-o poziție semi-ghemuită cu picioarele de aproximativ 24 de centimetri distanță.

cum să pierdeți în greutate și să construiți glutes

Luați un pas mare spre stânga cu piciorul stâng, menținându-vă semicentrul. Treceți cu piciorul drept pentru a finaliza un amestec complet.

cum să pierdeți în greutate și să construiți glutes

Efectuați cât mai multe amestecări în stânga după cum permite spațiul, apoi amestecați înapoi spre dreapta. Beneficii cardiovasculare pentru un corp tonificat Toate exercițiile de antrenament de rezistență din lume efectuate pe o bază zilnică nu vă vor ajuta să pierdeți greutatea în anumite zone ale corpului, cum ar fi fundul.

Combinați-vă exercițiile de forță de antrenament cu o rutină cardio.

  1. Pierdere în greutate palos hills il
  2. Un program de antrenament de greutate de 10 săptămâni, care vă ajută să construiți rapid musculare
  3. Imagini Oricine s-a angajat vreodată în căutarea creșterii musculare știe că necesită mult timp pentru a împacheta masa.
  4. 6 moduri de a face squats și lunges - Antrenamente Musculare Gluteus
  5. Pierderea în greutate a naturii soarelui

Un total săptămânal de până la de minute este recomandat de către Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor. Împărțiți această sumă în sesiuni zilnice sau într-o manieră care se potrivește cel mai bine programului dvs.

Forța de antrenament pentru un corp tonificat

Exercițiile cardio moderate, cum ar fi mersul pe jos, ard aproximativ de calorii pe oră. Exercițiile cardio-exigente, cum ar fi ciclismul și jogging-ul, ard aproximativ de calorii pe oră.

Va trebui să cheltuiți un total de 3.

Rounder Glutes AND Sexy Legs with this Home Squat Workout (No Equipment Need)

Odihna și evitarea supraprotehnologiei O odihnă suficientă este la fel de importantă pentru obiectivele dvs. Împărțiți rutina zilnică a exercițiilor și permiteți corpului să se recupereze cu cel puțin o zi de odihnă pe săptămână. Dacă gândul de a fi inactiv vă stresează, angajați-vă în activitate ușoară în ziua de odihnă.

Video: ADMITERE MEDICINA: SISTEMUL CIRCULATOR 7: Circulația sângelui 2021, Iunie

De exemplu, dacă de obicei faceți o jogging, faceți o plimbare pe jos. Nu permiteți corpului să se odihnească după tonifiere musculară sau exercițiu aerobic poate duce la sindromul de suprasolicitare, dintre care simptome includ incapacitatea de a dormi, depresia și scăderea neintenționată a greutății sau creșterea în greutate. De asemenea, vă crește riscul de rănire.

cum să pierdeți în greutate și să construiți glutes

Este mai bine să lași corpul să se odihnească o zi pe săptămână decât să fie lăsat în urmă timp de câteva zile sau săptămâni, în timp ce vă recuperați de la sindromul de suprasolicitare. Categorii Populare.

Asevedeași