Cum să pierzi grăsimea cu glutes

Cum să pierzi gluteul și grăsimea coapsei într-o lună

Alimente de evitat Nu întoarceți spatele grăsimii din spate! Deoarece acele pliuri din spate căzute sunt asociate cu rezistența la insulină, testosteron ridicat și toleranță scăzută la carbohidrați. Pentru a fi specific, dacă aveți grăsime din spate, sunteți expus riscului de diabet, PCO și infertilitate. Pentru a scăpa de grăsimea din spate, trebuie să mâncați sănătos și să exersați mușchii spatelui.

Fitness Abdomenul plat reprezintă un ideal de frumusețe pentru fiecare dintre noi. Ceea ce nu foarte multe dintre noi știm este că anumite exerciții care lucrează abdomenul oferă și alte beneficii conexe cum ar fi îmbunătățirea posturii corpului și a flexibilități.

Acești mușchi - laturile, capcanele, coloanele erectoare, romboizi etc. Iată 15 exerciții și o listă de alimente de mâncat și de evitat să scapi de grăsimea din spate.

Citiți mai departe. Obțineți o încălzire solidă de 10 minute pentru a vă pregăti corpul pentru explozia de antrenament. Iată ce ar trebui să faci.

Cum să pierzi gluteul și grăsimea coapsei într-o lună

Înclinări ale capului - 1 set de 10 repetări Întoarcerea gâtului - 1 set de 10 repetări Cercuri de braț - 1 set de 10 repetări Cercuri de încheietura mâinii - 1 set de 10 repetări Cercuri de umăr - 1 set de 10 repetări Cercuri de talie - 1 set de 10 repetări Lunges laterale - 1 set de 10 repetări Creșteri de vițel - 2 seturi de 10 repetări Jacks jumping - 2 seturi de 20 de repetări Spot jogging - 3 minute Răsucire în partea superioară a corpului - 1 set de 10 repetări Cum să pierzi grăsimea cu glutes alternativă în picioare - 1 set de 15 repetări Crunch-uri laterale în picioare - 1 set de 10 repetări Cercurile gleznei - 1 set de 10 repetări Acum, sunteți gata pentru exercițiile de spate.

Îndoit peste rând Țintă - Lats, romboizi, delturi din spate, capcane și biceps. Cum se face Bent Over Row Ține o ganteră în fiecare mână și stai drept cu picioarele apropiate. Îndoiți-vă înainte, împingeți șoldurile înapoi, astfel încât coloana vertebrală să rămână lungă, flectați puțin genunchii, rulați umerii înapoi, deschideți pieptul și priviți drept înainte. Aceasta este poziția ta de plecare.

cum să slăbești un bust mare

Ținând nucleul angajat, flectați coatele și ondulați parțial brațele. Simultan, trageți brațele înapoi până când coatele ajung chiar în spatele umerilor. Aduceți brațele înapoi în poziția de plecare.

gedarel 20 150 pierdere în greutate

Seturi și repetări - 2 seturi de 10 repetări Bacsis - Nu rotunjiți umerii și nu vă aplecați. Rulați umerii înapoi și apoi faceți acest exercițiu pentru a viza mușchii spatelui. Un braț cu gantere Shutterstock Țintă - Lats, romboizi, erector spinae, capcane inferioare, manșete rotative, omoplați, biceps și miez.

Cum să faci un braț Dumbbell Row Așezați genunchiul drept pe o bancă plană, iar mâna dreaptă pe bancă. Păstrați palma plată, coloana vertebrală în linie cu fesele, piciorul stâng puțin mai lat decât lățimea umerilor și genunchiul stâng îndoit puțin.

greu de pierdut grăsime în jurul taliei

Ridică gantera cu mâna stângă. Țineți mâna stângă întinsă în jos și slăbiți-vă gâtul.

  • Cum să pierzi gluteul și grăsimea coapsei într-o lună - Sănătate -
  • Grăsime naturală care arde - 6 modalități de a crește masa musculară și de a slăbi din grăsime
  • Ecoslim hoax
  • Sfaturi Cum să pierzi grăsimea din fund Ridicarea greutăților ete excelentă pentru glute.

Păstrați umerii ciupiți înapoi, priviți în jos și mențineți nucleul angajat. Aceasta este poziția de plecare. Flexați cotul stâng și trageți gantera în sus până aproape că ajunge la axilă.

Video: ABDOMEN PLAT 💪 CUM SCAPI DE BURTA ACASA FARA NICIUN ECHIPAMENT 2021, Iunie

Încet, coboară mâna în poziția inițială. După ce ați terminat un set, faceți același lucru cu mâna dreaptă. Seturi și repetări - 2 seturi de 10 repetări Bacsis - Păstrați coloana vertebrală într-o poziție neutră și piciorul plat pe sol. Îndoit peste spatele Delt ridică Youtube Țintă - Lats și deltoizi posterioare. Îndoiți-vă împingând ușor șoldurile, întindeți mâinile în fața dvs. Împingeți pieptul înainte și mențineți nucleul angajat.

Îndoiți ușor coatele și trageți-vă brațele înapoi până când coatele sunt îndreptate spre tavan. Încet, aduceți brațele înapoi la poziția inițială. Seturi și repetări - 2 seturi de 15 repetări Bacsis - Mențineți coloana vertebrală în poziție neutră. Dispozitiv lat de prindere lat Shutterstock Țintă - Lats, mușchii teres, trapez, romboizi, infraspinatus, mușchi serratus, umeri și biceps. Cum să faceți latitudinea cu prindere lată Prindeți partea îndoită a barei largi deasupra capului atașată la scripete pe mașina de derulare laterală.

Trageți-l în jos și așezați-vă cu fața spre mașină, cu genunchii sub tampoane, coloana dreaptă, pieptul afară, umerii înapoi, miezul cuplat și picioarele plate pe pământ. Înclinați-vă ușor înapoi și trageți tija în jos cu coatele flectând și mișcându-vă mai întâi în jos și apoi înapoi până când tija aproape vă atinge pieptul superior.

Eliberați tija încet până când mâinile dvs. Seturi și repetări - 3 seturi de 10 repetări Bacsis - Nu eliberați tija prea repede.

Alimente recomandate pentru arderea grasimilor Grăsime naturală care arde, Arde grăsimea de pe glute slim jos în brațe cele mai bune pastile de slăbire care funcționează Noi pastile de dieta super slim Corpul tău arde grăsime în mod natural, zece alimente care te pot ajuta să arzi grăsimile nedorite — doctor quinn Alergatul, mersul sau ciclismul, într-un ritm confortabil, pe o perioadă mai lungă de timp, reprezintă o modalitate perfectă prin care organismul arde grăsimi. Corpul foloseşte grăsimea ca sursă de combustibil pentru majoritatea antrenamentelor lungi, aşa că arzător de grăsime slab online ce începi să tragi de tine şi să creşti intensitatea, organismul va începe să ardă carbohidraţii depozitaţi, capsula de slabit super slim pareri energie. Fă un antrenament de tip interval Ador antrenamentele de tip interval, pentru efectele de ardere a grăsimii, după antrenament.

Controlați mișcarea pentru a lucra corect mușchii spatelui. Dispozitivul de derulare a cablului Youtube Țintă - Lats, deltoizi, biceps și partea inferioară a spatelui. Cum să faceți un cablu derulant Așezați-vă cu fața către mașina lat cu o bară largă deasupra atașată la scripete. Mâinile trebuie să fie mai aproape de distanța dintre lățimea umerilor și palmele îndreptate spre tine. Țineți bara și reglați genunchii astfel încât să fie chiar deasupra genunchilor. Păstrați-vă picioarele plate pe pământ și mâinile complet extinse deasupra capului.

Înclinați-vă puțin și împingeți pieptul afară. Respirați și trageți bara în jos până când aproape vă atinge pieptul superior. Adu-ți umerii și coatele înapoi.

Respirați și eliberați încet bara înapoi în poziția inițială unde brațele dvs. Seturi și repetări - 3 seturi de 10 repetări Bacsis - Strângeți mușchii spatelui atunci când ajungeți la poziția complet contractată.

Cum pierzi 8 kg în 7 zile? Bea zilnic, usucă abdomenul și te lasă foarte subțire

De asemenea, țineți coatele aproape de corp. Pulover Lat întins Țintă - Lats, umeri, biceps, triceps și miez.

Noțiuni de bază despre arderea grăsimilor corporale

Cum să faci minciuni pulover lat Așezați-vă plat pe covor, cu genunchii flecați și cu picioarele plate pe pământ. Țineți o ganteră ușoară în fiecare mână și aduceți-o chiar deasupra pieptului, extinzând complet mâinile. Atingeți ganterele, pieptul afară, umerii răsuciți înapoi și mențineți nucleul angajat.

Nu uitați dieta Ai bodygoals și ești gata să te grăbești. Fie că doriți să vă impresionați următorii Instagram sau să vă pregătiți pentru o vacanță pe plajă, timpul este esențial.

Respirați și mișcați ganterele de la piept la cap nu la frunte. Respirați și aduceți mâinile înapoi direct deasupra pieptului.

Gata cu grasimea

Seturi și repetări - 3 seturi de 10 repetări Bacsis - Asigurați-vă că vă mențineți nucleul angajat atunci când faceți acest exercițiu. Rândul de cablu așezat Youtube Țintă - Trapez, lat, erector spinae, deltoizi, cum să pierzi grăsimea cu glutes și flexori ai încheieturii mâinii.

sarah thomas pierdere în greutate stanford

Cum se face rândul de cablu așezat Așezați-vă pe bancă cu fața către mașina lat. Apucați accesoriul inferior de prindere apropiat care este atașat la scripete. Țineți genunchii ușor îndoiți, picioarele pe suportul de picioare dedesubt, brațele complet întinse, pieptul afară și așezați-vă drept.

pierderea în greutate puterea minții pentru viață

Trageți omoplații în jos și înapoi, urmat de îndoirea coatelor și trageți atașamentul aproape de abdomen.

Asevedeași