Cum să pierzi mai multă grăsime în timpul somnului

Legătura dintre somn si slăbire

Pachetul de ardere intensiva a grasimilor

Ei vor să îi spun doar câte calorii să mănânce, cât să se antreneze și ce arzătoare de grăsime să ia. Dar răspunsul nu este atât de simplu, tocmai de aceea răspunsul meu este mai complex, pentru că trebuie să explic relația între hormoni și slăbire, influența stresului asupra pierderii din grăsime, de ce este o pierdere de timp să numeri caloriile, de ce trebuie să bei multă apă, să mănânci sănătos și organizat, sa faci mișcare regulată etc.

Am observat însă că niciodată nu am vorbit destul despre importanța somnului în vederea slăbirii. De ce este mai important somnul de calitate decât o oră de alergare la dimineața? Partea I-a: Fapte clare Suntem duși în eroare prin faptul că pentru pierderea grăsimii corporale este de ajuns să mâncăm mai puțin și să ne mișcăm mai mult.

Pierderea sau depunerea de grăsime are cauze hormonale, iar cel mai mare motor al hormonilor din corpul nostru este somnul!

  • 26 de lucruri înainte de culcare pentru a slăbi - Pierdere În Greutate
  • Îmbunătățirea somnului și a metabolizării Puteți estima numărul de calorii arse în timpul somnului și calculați modul în care se potrivește cu un plan de pierdere în greutate, dar asta nu garantează că veți pierde în greutate în timpul somnului.

Persoanele care dorm mai puțin de 5 ore pe noapte au șanse duble să devină obeze, decât cei care dorm ore. S-a făcut o legătura clară între lipsa de somn și greutatea corporală crescută. O altă cercetare cu titlul 'Short sleep duration and weight gain: a systematic review' a ajuns la aceleași concluzii — somnul puțin duce la creșterea greutății În Dupa 16 ani aceste date au fost analizate. Din păcate, legătura dintre lipsa de somn și depunerea de grăsime este prezentă și la copii și adolescenți: Un articol publicat în Journal of Paediatrics a remarcat că copii care au restricții de somn trezire pe alarmă înainte de trezirea la o oră naturală au stratul adipos mai mare în copilărie.

Partea a II-a: Care este explicația? După cum am mai spus, slăbirea sau îngrășarea sunt rezultatele schimbărilor hormonale sau dezechilibrul acestuia.

De ce nu slabesti: 5 trucuri care te pot ajuta cu adevarat 1 15 mai Slabitul este o provocare pe care o poti invinge doar daca iti schimbi complet stilul de viata. Este important sa reduci aportul de calorii si sa faci sport in mod regulat.

De aceea când culturiștii încep să folosească steroizi, compoziția lor corporală se schimbă destul de mult de la o zi pe alta. De aceea, persoanele care suferă de hipotiroidă încep să slăbească atunci când iau hormonul de tiroidă.

De aceea, când o femeie este însărcinată începe să rețină tot mai multă grăsime. Hormonii sunt destul de puternici, așa că dacă vrei să pierzi din grăsime mai bine ai grijă să funcționeze bine și în avantajul tău. În schimb, grelina are efect opus — nivelul crescut de grelină crește pofta.

Accelereaza-ti metabolismul: 7 moduri in care arzi calorii in timpul somnului - Eu stiu

Interacțiunea între cei doi hormoni joacă un rol vital în determinarea compoziției corporale. La o persoană sănătoasă, fără dereglări hormonale, leptina și grelina vor menține un echilibru între sentimentul de foame și rezervoarele de grăsime din corp. Un factor important care cum să pierzi mai multă grăsime în timpul somnului să ducă la această stare este lipsa de somn.

Un alt factor este dat de mediul înconjurător în timpul somnului lumina și temperatura. Știința a dovedit acest lucru.

cum să pierzi mai multă grăsime în timpul somnului cea mai bună distribuție de macronutrient pentru pierderea în greutate

Înun studiu titrat Short Sleep Duration Is Associated with Reduced Leptin, Elevated Ghrelin, and Increased Body Mass Index Timpul scurt de somn este asociat cu nivelul redus de leptină, cu grelina crescută și indice de masă corporală crescutăcercetările spun că dacă somnul scade atunci corpul nostru produce mai multă grelină și scade nivelul de leptină.

Lipsa de somn te face să mănânci mai mult! Oamenii de ștință spun că leptina crește cu cât durata somnului este mai lungă, iar nivelul de grelină scade cu cât durata somnului este mai puțin, astfel ajută la reglarea nivelului de grăsime corporală. Insulina Insulina este un alt hormon care joacă un rol vital în reglarea nivelului de grăsime corporală, și este mult influențată de durata de somn!

Câtă greutate pierzi în timpul somnului?

Studiile arată că lipsa de somn poate avea influență negativă și asupra funcționării insulinei. Efectiv, lipsa de somn poate să ne ne pună într-o stare de diabet. Deci știm că lipsa de somn provoacă creșterea poftei de mâncare și acum am aflat că lipsa de somn poate provoca și o stare de rezistență la insulină. Deci ghici ce se întâmplă după ce te trezești după un somn scurt?

De ce nu slabesti: 5 trucuri care te pot ajuta cu adevarat

Ți tare foame și corpul nu poate goli glucoza din corp, pentru că insulina a fost desensibilizată. Dacă căutai starea perfectă de hormoni pentru a face pe cineva să fie gras, atunci aceasta este! Și milioane de oameni își fac aceasta doar prin faptul că nu dorm destul. Stresul și cortizolul Un alt hormon pe care îl influențează somnul este cortizolul. Cortizolul este uneori descris ca și hormonul de stres, ceea ce este adevărat dar cortizolul nu servește acea imagine de diavol pe care mulți o descriu.

Cortizolul urmărește un ciclu natural în mod idealare nivel mai ridicat dimineața și este mai scăzut seara, astfel ne ajută să ne liniștim și să adormim mai ușor. Dacă acest ritm natural este întrerupt de exemplu: nivel ridicat de cortizol searanu numai că adormim mai greu știi acel sentiment când corpul este rupt de oboseală dar mintea nu te lasă să adorminivelul ridicat de cortizol seara este legată și de provocarea rezistenței la insulină și obezitate.

Antrenamentul de seara și expunerea la lumină albastră pot cauza nivel ridicat de cortizol.

cum să pierzi mai multă grăsime în timpul somnului pierde în greutate grăsime saturată

Dar nivelul ridicat de cortizol și adormirea grea nu sunt singurele problemele. Lipsa de somn este un stres nedorit asupra corpului, pentru că somnul are scopul să ne descărcăm din stresurile adunate în timpul zilei recuperare și refacere după antrenament, eliminarea toxinelor etc.

Lipsa somnului nu cum să pierzi mai multă grăsime în timpul somnului împiedică acest proces de recuperare, ci crește nivelul de stres în corp însemnând că corpul are nevoie de mai mult somn pe viitor ca să facă față stresului crescut. În regulă, acum știm că somnul crește nivelul de cortizol, dar ce legătură are aceasta cu mărimea taliei?

cum să pierzi mai multă grăsime în timpul somnului lista mancaruri pentru slabit

Nivelul ridicat de cortizol are impact asupra metabolismului de glucoză creierul folosește mai puțină glucoză dacă somnul nu este de ajuns, dacă cunoști senzația de ceață atunci când nu ai dormit destul, aceasta este cauzareducând hormonii puternici ca și testosteronul, ceea ce poate să ducă la rezistență de inzulină și suprimă melatonina. Melatonina semnalizează corpul dacă este zi sau noapte și astfel corpul poate prelucra procesul metabolic corespunzător.

Melatonina are caracteristici de anti-oxidanți, care ne ajută să luptăm împotriva bolilor și inflamațiilor. Iar cele mai importante roluri care le are melatonina în corp sunt legate de impactul asupra sensibilității insulinei, reglarea temperaturii, reglarea consumului de energie, nivelului de leptină și grelină.

Aceasta ajută corpul să ardă excesul de energie consumat în timpul zilei prin activarea celulelor din creier și asigură nivelul optim de leptină și grelină.

Trebuie să fie clar că un ciclu întrerupt și neadecvat va cauza efecte distrugătoare la nivelul hormonilor — o problemă ce duce la îngrășare. Să vedem ce se întâmplă în timpul nopții într-un corp sănătos cu acești hormoni: După 4 ore de somn în întuneric se produce melatonina.

Grasimea de pe burta – mai periculoasa decat poti crede | aitc.ro

Atunci când aceasta se întâmplă, leptina creează un val de grăsime care este lansată pentru a fi utilizat ca și sursă de energie. Tiroida ta este supra-reglată, stimulând metabolismul arzând excesul de energie consumat în timpul zilei În același timp, mitocondria începe să ardă acest combustibil ca să mențină o temperatură stabilă pe timpul nopții.

Toate acțiunile de sus au efect când dormim ore pe noapte, zi după zi. Insulina ridicată de la o masă mare înainte de culcare poate provoca oprirea acestui proces, la fel și expunerea la lumină artificială pe timpul nopții mai ales lumina albastră.

Varsta si mostenirea genetica pot contribui la acumularea grasimii la nivelul burtii Greutatea este determinata in mare masura de modul in care echilibrezi caloriile pe care le consumi cu energia pe care o arzi.

Somnul adecvat și combinat cu excluderea luminii albastre, pe lângă un mediu înconjurător natural te ajută să rămâi în formă fizică normală. Dar nu numai durata somnului joacă rol în determinarea ajutorului melatoninei să rămâi în formă, ci un ritm circadian aliniat în mod corespunzător este la fel de crucial.

  • CÂTĂ GREUTATE PIERZI ÎN TIMPUL SOMNULUI? - CALORII -
  • Îmbunătățirea somnului și a metabolismului Puteți estima numărul de calorii arse în timpul somnului și puteți calcula modul în care se potrivește cu un plan de slăbire, dar asta nu garantează că veți pierde în greutate în timp ce dormiți.

Un ritm circadian nealiniat de exemplu din cauza lucrului în schimb de noapte, sau călătorie, sau doar că ai stat până târziu la lumina albastră este asociat cu un procent crescut de obezitate. Hormonul de creștere GH-growth hormone Acest hormon este lansat în cantitatea cea mai mare atunci când suntem în etapa de somn lent. Deci lipsa acestei etape de somn duce la nivel scăzut de hormoni de creștere în corp, ca și consecință, nivelul scăzut al GH-ului duce la scăderea masei musculare și al densității oaselor, iar grăsimea corporală crește.

Testosteron Cercetările au dovedit că lipsa somnului adecvat poate scade drastic nivelul de testosteron la bărbați. Testosteronul joacă un rol important în menținerea schimbarea nivelului de grăsime.

cum să pierzi mai multă grăsime în timpul somnului bioidențial hrt și pierderea în greutate

Plus nivelul de testosteron adecvat îți permite să lucrezi bine la sală și să îți revii din stres zi după zi. Apnee de somn Aceasta reprezintă un obstacol în căile respiratorii care duc la somn întrerupt. Vestea rea este că apneea de somn este mai comună la persoanele în vârstă. Rezultatul este: lipsa de somn duce la îngrășare, care duce la apnee de somn, care duce la lipsa de somn, care duce la mai multă și mai multă depunere de grăsime.

Câtă greutate pierzi în timpul somnului? - Sănătate -

Afectarea deciziilor Cine a suferit deja de o noapte de somn rău știe cât de rău este sentimentul dimineața. Ești mult mai predispus să iei decizii care nu te caracterizează, sau să ai conflicte care de altfel nu le-ai avea, sau să accepți muffinul oferit de colegul tău la birou.

Nivelul crescut de grelină poate fi un factor la consumarea snackurilor în plus, dar creierul este într-o stare mai slabă dacă ești nedormit. Lipsa cronică de somn duce la oprirea funcționării unei părți semnificative al creierului. Lucruri ca și motivație sau planificare pe termen lung sunt prioritizate, pentru că corpul lucrează mai mult pe o stare de supraviețuire — o stare care crește pofta de a mânca prostii.

Partea a III-a: Soluția — cum să scapi de nivelul de grăsime din corp prin îmbunătățirea somnului Cât să dormim? Depinde de foarte beneficii de cafea factori: vârstă, activitate, calitatea somnului etc.

Dar ca să zic o cifră aproximativă atunci ore este indicat! Cum putem îmbunătăți somnul? Somnul trebuie prioritizat! Ceea ce poate însemna că trebuie să renunți la televizor, să te culci mai devreme, să spui nu filmelor târzii sau cinelor târzii. Aceasta presupune sacrificii. Dar știi deja că sacrificiile acestea merită! Cele mai populare articole în această lună.

Asevedeași