Cum să scăpați endomorful

Toate efectuează numărul maxim de ori prin bunăstare cu întreruperi minime între abordări. Încărcarea cardionului ar trebui să dureze cel puțin 30 de minute. Pentru a face acest lucru, puteți face o jogging pe stradă sau pe o banda de alergare, răsuciți bicicleta de exerciții, săriți pe frânghie.

Greutatea ganterelor nu depășește 5 kg. Numărul de abordări este același principiu.

Endomorf - corp complet.

Presa poate fi înlocuită. De exemplu, dacă luni, ascensoarele obișnuite ale corpului au făcut și miercuri - răsucirea sau ridicarea picioarelor. Duminică, în loc de un antrenament complet, doar o jogging poate fi făcută sau sărind pe frânghie. Dar nu mai puțin de 30 de minute.

După aceea, acordați atenție întinderii.

  • Tipuri de fizic: Exomorf, mesomorf, endomorf. Descrierea și caracteristicile tipurilor de Sheldon
  • Sfaturi pentru pierderea în greutate Endomorph - Sănătate -
  • Tipuri de fizic: Exomorf, mesomorf, endomorf.
  • Sushi când încearcă să piardă în greutate
  • Planul de masă endomorf pentru a vă trimite metabolismul în plină desfășurare | Yakaranda
  • Dacă ar exista o astfel de dietă, din ce ar fi făcută dieta?
  • Laptop-uri × Cum să aflați somatotipul dvs.

Noul venit, în principiu, nu poate trece imediat pragul sălii, grăbindu-se la gantere grele, clătite, tijă. În ciuda faptului că oamenii care posedă un astfel de fizic sunt destul de rezistenți, mușchii trebuie să se obișnuiască treptat cu astfel de încărcături.

Ce se poate face acasă Nu toată lumea are ocazia să viziteze sala, dar vrei un corp frumos. Ei bine, acest lucru este destul de realist pentru a vă atinge și a vă studia: acasă sau la cel mai apropiat stadion.

Principalul lucru este să ne amintim că programul ar trebui să fie greu și este imposibil să o spargi.

cum să pierdeți greutatea de citire dua

În același timp, în plus față de stilul de viață sportiv, pentru a conduce kg suplimentar și a deveni proprietarul unor mușchi frumoși, modul de putere va trebui să observe.

Puteți conecta dispunerea unui dispecer, dar, după cum sa menționat mai sus, încălzirea în acest caz nu sunt potriviți - numai aminoacizi și cocktailuri de proteine, în detaliu despre ele în secțiunea noastră.

CE ESTE UN MINI-CUT PLUS ANTRENAMENT DE BRATE

Pentru sesiunile interne, puteți cumpăra gantere și un butoi cu clătite de o greutate mică, o frânghie. Dacă există o oportunitate financiară și loc în casă, o achiziție excelentă va fi bicicletă de exerciții fizice sau banda de alergare.

Dar chiar și în cazul unui dezavantaj al echipamentului pentru simulatoare sau pur și simplu nicăieri pentru a se potrivi, standard, dar nu mai puțin efective exerciții: Squats, Pushups, Press. Strângerea se poate face la stadion în cea mai apropiată școală și acolo pentru a face o jogging sau sari pe frânghie ca carton. Dacă încă mai ai dorința de a lucra cu scale mici, ganterele pot fi înlocuite cu sticle umplute cu nisip. Pentru ca clasele să fie în mod eficient, principalul lucru este de a respecta algoritmul: Înainte de a începe - carton obligatoriu de minute; dacă o mulțime de greutate excesivă, apoi terminați-o; să plătească timp la antrenament și să se întindă; să se angajeze în medie de 1,5 ore, este recomandabil să se aducă până la 2; numărul de abordări trebuie să fie maxim, iar timpul de pauză este minim minute ; exercițiu în fiecare zi.

O alegere bună va fi o pregătire circulară.

pierderea de grăsime iificată

Este necesar să încercați să vă asigurați că fiecare tip de sarcină este de a plăti cel puțin 5 abordări de 10 și cele mai bune din cum să scăpați endomorful cele ori.

Concluzie Dacă vă considerați complet, și credeți că corpul perfect este disponibil numai în visuri, aceasta este o mare greșeală.

arzator de grasimi si celulita

Având în vedere anumite eforturi, având tipul de endomorf fizic, puteți obține rezultate uimitoare. Desigur, pentru că trebuie să lucrați din greu și să revizuiți aproape complet puterea și dieta. Dar observarea anumitor reguli, în cele din urmă proprietarul unui corp frumos puternic.

Toate eforturile au costat cu siguranță un astfel de rezultat. Obțineți mai bine și mai puternici Citiți alte articole din blog.

Despre site Tipuri de corp ectomorf, mezomorf, endomorf Toată lumea de la naștere are anumite caracteristici fizice și fiecare persoană are aceste caracteristici strict individuală. Fiecare persoană are o structură musculară diferită, relația dintre masa musculară și grăsime, nivelul de anduranță și alți indicatori.

Fizicul persoanei este de trei tipuri. Această separare este destul de condiționată, deoarece este destul de dificil să se găsească un ectomorf curat, mesomorf sau endomorf, cel mai adesea există tipuri de organisme intermediare, dar există pentru a determina aproximativ modelul și construcția ulterioară a tehnicilor de formare și nutriție.

amc slimming

Endomorful este considerat tipul, cel mai înclinat la setul suplimentar de grăsimi. Similar cu această caracteristică a corpului, în primul rând metabolismul lent. Prin urmare, formarea unor astfel de sportivi sunt de natură deosebită, luând în considerare acești factori. Ce trebuie luat în considerare la instruire Endomorful are o figură de grăsime, adesea - formă de pere sau formă a unei cum să scăpați endomorful, adică grăsimea se acumulează pe șolduri sau în abdomen.

Cel mai adesea, membrul este scurt. Oasele Endomorph sunt mari, iar mușchii cresc ușor.

pierderea în greutate pentru studenții ocupați

Acesta este un anumit plus, care trebuie luat în considerare la construirea unui plan de instruire. Programul de instruire pentru Endomorf ar trebui să fie alcătuit din exerciții anaerobe și aerobe. Linia de jos este că corpul unor astfel de sportivi crește ușor masa musculară, iar cele mai mari mușchii din organism, cu atât mai multă energie cum să scăpați endomorful necesară pentru munca lor.

Dacă atletul funcționează la creșterea masei musculare, ar trebui să evite și unele produse și să se concentreze asupra proteinelor și a carbohidraților complexi.

DIETA ENDOMORPH: TOT CE TREBUIE SĂ ȘTIȚI - SĂNĂTATE -

Astfel de sportivi sunt destul de repede în exces de grăsime, deci chiar și atunci când lucrează pentru o masă trebuie urmată de dietă. Endomorfele utilizează adesea diverse tehnici de antrenament mixte. Acestea pot fi încărcături intervale sau alternanții de putere și carto-hârtie. De asemenea, puteți împărți tipurile de încărcare pe zi: una complet concentrată pe ridicarea greutăților, iar cealaltă este o încărcare aerobă de alergare sau o altă sarcină aerobică.

Formarea ar trebui să fie grea și intensă de energie. Atletul trebuie să cheltuiască mult mai multe calorii decât consumă, astfel încât nutriția corespunzătoare va fi extrem de importantă. Fără conformarea cu dieta, nu va fi posibilă obținerea unui rezultat. Asigurați-vă că căutați: Program detaliat de instruire cu greutatea proprie la domiciliu Complexe de exerciții la prețuri accesibile Un set de exerciții ale oricărui sportiv trebuie să respecte scopul stabilit de el.

Dacă este necesar să creșteți masa musculară, trebuie să lucrați într-un ritm mediu, cu numărul de repetări - de la 6 la 15, dacă este planificată slăbiciune, atunci este necesar să se efectueze de la 15 sau mai multe repetări.

Au tendința de a avea o structură osoasă mai mare, care poate construi cu ușurință mușchii, dar adesea le este greu să piardă grăsimea corporală. O rată metabolică naturală mai lentă poate fi vinovată, astfel încât endomorfii trebuie cu siguranță să aducă modificări strategiilor lor de nutriție și antrenament pentru a obține o pierdere eficientă în greutate.

Nu numai numărul de repetări și exercițiile în sine se schimbă, ci și un stil de viață comun. Este imposibil să continuați să mâncați nelimitat dacă aveți nevoie să pierdeți în greutate.

  1. Eco subțire ca marche ou p pas
  2. Pagina principala » Gestionarea greutății » Planul de pierdere în greutate pentru tipul corpului endomorf Planul de pierdere în greutate pentru tipul corpului endomorf Oamenii vin în toate formele și dimensiunile diferite.
  3. Tipuri de corp ectomorf, mezomorf, endomorf

Solicitările sunt, de asemenea, dăunătoare, se produce un hormon de cortizol după aceștia, ceea ce contribuie la depunerea de grăsime și distrugerea musculară. Clasele sunt selectate individual. Începeți mai bine cu o încărcătură mică, creșterea treptată, urmărirea reacției corpului. Dacă progresul este invizibil, merită revizuirea principiilor de formare și a stilului de viață. Exerciții pentru masă O creștere a masei trebuie efectuată cu atenție. Având în vedere capacitatea endomorfului de a câștiga rapid grăsime, munca pe masă este, de asemenea, însoțită de o dietă.

Atletul va avea nevoie de un exces de calorii, în caz contrar crește greutatea mușchilor nu va funcționa, astfel încât calitatea acestor calorii este monitorizată strâns. Grădinile utile, proteinele și carbohidrații complexi sunt importanți. În ceea ce privește instruirea, ar trebui să fie, de asemenea, speciale. Un mic endomorf cardio nu va face rău.

Nu faceți oprirea pe ea, dar rularea sau alt tip de povară aerobă va beneficia. Formarea de putere poate fi construită sub principii generale, de exemplu, pentru a se angaja în modul divizat de trei zile: Instruire 1. Squats, 4 până la Fallen, 4 până la 12 ani.

pierderea în greutate pacifică pentru viață

Jumătăți de picioare, de la 3 la Extinderea picioarelor în simulator, 3 până la Puneți șosete, la 3 la Formare 2. Lyzha, 4 până la 12 ani. Dumbbells de reproducție, 3 până la 15 ani. Crossover, 3 până la 15 ani. Blocul de sus la piept, la 3 la Înclinați cu un bar, la 3 la Legătura blocului inferior, de la 3 la Instruire 3. Umerii și mâinile. Dreapta în picioare, 4 până la 12 ani. Persoad de gantere, de la 3 la Biceps și triceps Superset, 4 abordări cu repetări.

Toate aceste exerciții trebuie să fie efectuate în mod consecvent în ziua corespunzătoare a săptămânii.

Antrenament de rezistenta

Între ei, în alte zile de formare, puteți introduce o cardio de lumină, de exemplu, o jumătate de oră. Endomorf nu va avea probleme cu un set de masă. Este important doar să se asigure condițiile pentru a crește volumul mușchilor și nu volumul depozitelor de grăsime. Clase pentru putere Având în vedere "coloana vertebrală" puternică, endomorfele obțin adesea rezultate bune cum să scăpați endomorful sporturile de putere.

Asevedeași