Cum să tratați pierderea în greutate cu nlp

cum să tratați pierderea în greutate cu nlp

Intervalele suprimă foamea Nu există două activități care merg împreună, cum ar fi exercițiile fizice și mâncarea.

Adoptați aceste șase tactici pentru a vă elimina poftele nesănătoase după antrenament Gravitatea este prietenul tău Știu, iubesc înotul și ciclismul la fel de mult ca următorul șobolan de gimnastică. Cu toate acestea, un studiu de cercetare din publicat în jurnal, Apetit, a constatat că activitățile de susținere a greutății au un efect mai mare asupra foametei după antrenament.

Cercetătorii au monitorizat foametea și obiceiurile alimentare post-antrenament din două grupuri - un grup a efectuat mișcări de susținere a greutății adică, coardă de sărituriîn timp ce al doilea grup a efectuat forme de exercițiu care nu suportă greutate adică cum să tratați pierderea în greutate cu nlp staționar.

cum să tratați pierderea în greutate cu nlp

Rezultatele au arătat că grupul de luptă gravitațională adică patroni a arătat pofte de foame după antrenament semnificativ mai mici. Hidratează, hidratează, hidratează Dacă ai discutat vreodată despre poftele tale după antrenament cu un dietetician înregistrat sau ai citit un articol despre foamea după antrenamentștii probabil că de multe ori confundăm deshidratarea cu foamea alimentară.

De exemplu, un studiu de la Universitatea Purdue susține că pierderea de lichide adică transpirația la sală duce adesea la deshidratare deghizată în foamea post-antrenament.

Resveratrol și pierderea în greutate - Recenzii Poți pierde în greutate cu resveratrol? Recent, în știri au fost multe despre resveratrol, o fitoalexină naturală care are efecte puternice asupra sănătății și longevității. Desigur, cu fiecare supliment suplimentar care atrage o mulțime de atenție mass-media, pretențiile hucksterilor abundă. Vă poate ajuta resveratrolul să slăbiți?

Așadar, asigurați-vă că luați împreună cu dvs. Faceți o regulă pentru a bea prima mâncare după! Creează conștientizarea corpului cu yoga Alimentația fără minte este un obicei care de multe ori provine din plictiseală - precum și din lipsa unei conștientizări adevărate a minții-corpului.

Din fericire, s-a demonstrat că practica yoga ajută participanții să se armonizeze cu corpul și să scadă semnificativ comportamentul alimentar. Un program de cercetare dezvoltat de Universitatea Deakin din Australia, a monitorizat obiceiurile alimentare ale unui grup de femei care au recunoscut că consumă excesiv.

Sfaturi eficiente despre cum să te faci să slăbești dacă nu există putere de voință

Programul de yoga de 12 săptămâni a introdus grupul într-o serie zilnică de posturi de yoga, tehnici de meditație și relaxare și exerciții de respirație care s-au concentrat pe atenție. La sfârșitul perioadei de 12 săptămâni, participanții au raportat o scădere semnificativă a consumului excesiv de alimente, dar o creștere a imaginii corpului, a stimei de sine și a obiectivelor generale de pierdere în greutate.

cum să tratați pierderea în greutate cu nlp

Gustare înainte de exercițiu Deși are sensul perfect că consumul unei gustări sănătoase și echilibrate înainte de antrenament va duce la apariția unor cazuri mai mici de mâncare excesivă după exerciții fizice - mulți oameni nu respectă această înțelepciune de bun simț. Cu toate acestea, un studiu de cercetare de la Universitatea Loughborough din Marea Britanie recomandă alimentarea înainte de un antrenament. Cercetătorii au descoperit că înțelegerea unei gustări ușoare și sănătoase înainte de antrenamente adică felii de mere cu unt de nuci crud a scăzut semnificativ foamea după antrenament.

cum să tratați pierderea în greutate cu nlp

Comparativ, cei care au lucrat pe stomacul gol, au fost mai puțin susceptibili să poată controla pofta de foame după antrenament sau să efectueze exerciții de intensitate ridicată. Tratați exercițiul ca recompensă Este cu adevărat dificil să câștigi orice plăcere dintr-o activitate pe care o consideri pedepsită.

Slăbiți cu o bandă gastrică virtuală!

De exemplu, un studiu realizat în de Food and Brand Lab de la Universitatea Cornell a constatat că oamenii care aleargă, dar care urăsc alergarea, sunt mai predispuși să caute recompense alimentare nesănătoase după antrenamente.

Alternativ, participanții la studiu care au abordat antrenamentele drept recompensă - de exemplu, alegând o activitate care le place de exemplu, cursuri de dans, yoga, înot, etc. Intervalele suprimă foamea Dacă forma dvs. Potrivit unui studiu de cercetare de la Universitatea din Australia de Vest, cei care au efectuat antrenamente de tip interval sau 30 de minute de exerciții intense au consumat mult mai puține calorii după antrenamente.

Studiul a monitorizat un grup de bărbați - jumătate din grup a efectuat antrenamente la intervale, în timp ce cealaltă jumătate a efectuat exerciții moderate pentru o durată similară.

cum să tratați pierderea în greutate cu nlp

Cercetătorii au descoperit că efectuarea unor intervale a declanșat un răspuns mai scăzut al grelinei hormonul care stimulează pofta de mâncaredar a crescut nivelul glicemiei și al lactatului din sânge, care ambele suprimă foamea.

Asevedeași