Dieta post intermitent

Postul intermitent: slăbirea preferată de vedete GALERIE FOTO

dieta post intermitent

Dieta post intermitent l-ai și pus în aplicare, îți recomandăm să citești acest material, care îți poate schimbat total părerea despre eficiența acestui tip de dietă revoluționară! Află care sunt riscurile pe care le poți avea dacă vei continua cu postul intermitent! Postul intermitent sau intermittent fasting este un adevărat trend în nutriție, recomandat de o mare parte din tehnicienii nutriționiști și instructorii specializați din zona de wellness.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Postul intermitent a fost folosit pentru pierderea în greutate.

Specialiștii nutriționiști din domeniul medical sunt puțin mai reticenți când vine vorba de această alternativă, care, potrivit unor studii, poate crește riscul de apariție a diabetului de tip 2.

Deci, dacă ai apelat până acum la această alternativă, citește cu atenție rândurile de mai jos Ce este postul intermitent?

dieta post intermitent

Postul intermitent este un trend în nutriție, care oferă promisiunea de a slăbi rapid, prin reducerea aportului caloric al organismului pentru perioade limitate de timp, perioade alternate cu aportul normal de alimente. După mai multe săptămâni sau luni, te vei obișnui să mănânci porții mai mici și sănătoase, fără a mai exagera cu mesele, iar metabolismul tău va funcționa mult mai bine decât o făcea înainte. În funcție de variantă aleasă, este obligatorie alternarea aportului normal de alimente de 8 până la 24 de ore.

dieta post intermitent

Postul intermitent nu interzice consumul unui anume tip de aliment. Practic, poți să mănânci tot ce dorești, dar numai în anumite intervale de timp.

În multe cazuri, postul intermitent a dat rezultate foarte bune, persoanele reușind să scape de kilogramele în plus în câteva luni.

dieta post intermitent

Întrebarea este cu ce preț? Postul intermitent: Mai multe dezvantaje decât avantaje? Cu toate că multe studii confirmă avantajele pe care acest tip de model de alimentație le are asupra organismului, există la fel de multe studii care infirmă avantajele acestuia, accentuând problemele de sănătate pe care le poți avea dacă soliciți organismul prin post intermitent.

dieta post intermitent

Postul intermitent poate declanșa riscul de apariție al diabetului de tip 2 Studii recente afirmă faptul că postul intermitent crește nivelul de insulină din corp și poate crește cantitatea de grăsime abdominală, producând efecte ireversibile asupra celulelor pancreatice. Unul din aceste studii a fost efectuat de Ana Cláudia Munhoz Bonassa, cercetător la Universitatea Sao Paolo din Brazilia și este bazat pe studii mai vechi, care afirmă faptul că postirea crește cantitatea de stres oxidativ, precum și producția de radicali liberi.

Stresul oxidativ și radicalii liberi în exces sunt principalii vinovați pentru apariția diferitelor forme de cancer, boli cardiovasculare și neurologice.

Dietă Postul intermitent - slabeste fara sa renunti la alimentele tale favorite Dacă vrei să scapi de kilogramele în plus, dar în același timp și să detoxifici organismul, poți încerca dieta postului intermitent, cunoscuta si sub denumirea de intermittent fasting. Autor: Dr. Postul intermitent - slabeste fara sa renunti la alimentele tale favorite Dacă vrei să scapi de kilogramele în plus, dar în același timp și să detoxifici organismul, poți încerca dieta postului intermitent, cunoscuta si sub denumirea de intermittent fasting. Aceasta dieta presupune alternarea perioadelor in care mananci cu perioade in care te abtii voluntar de la mancare. Ceea ce face din aceasta dieta una atat de iubita este faptul ca nu impune restrictii alimentare.

Cercetările au fost făcute pe șobolani și au durat 3 luni. În această perioadă, cercetătorii au monitorizar atent atât greutatea acestora, cât și nivelul de stres oxidativ, precum și cel de insulină. La finalul celor 3 luni, numărul de kilograme a scăzut, dar grăsimea a fost distribuită atipic în ceea ce privește corpul.

dieta post intermitent

Chiar dacă greutatea a scăzut per total, cantitatea de grăsime abdominală a rozătoareleor a crescut, odată cu nivelul de insulină și radicali liberi. De altfel, grăsimea abdominală este un simptom foarte clar care precede apariția diabetului de tip 2.

FASTING INTERMITENT: dieta de slabit cu beneficii metabolice

Pe termen scurt, postul intermitent poate aduce numai beneficii, dar pe termen lung, acesta nu este recomandat, tocmai din cauza efectelor adverse pe care le poate avea asupra organismului. Este recomandat sau nu postul intermitent?

Totul despre postul intermitent: 6 metode, 10 beneficii pentru sanatate, FAQ By - July 12, Postul intermitent PI a devenit in ultimii ani una dintre cele mai populare metode nutritionale de a slabia-ti imbunatati sanatatea si a-ti simplifica stilul de viata. Spre deosebire de dietele de slabit care iti spun ce sa mananci, PI se axeaza pe cand mananci: prin limitarea numarului de ore in care poti consuma alimentele dorite, ajungi sa scazi caloriile si sa slabesti. Dar kilogramele in minus nu sunt singurele beneficii pentru sanatate ale PI. Descopera, in articolul de fata, cum te ajuta concret postul intermitent, care sunt cele mai populare 6 metode de abordare si raspunsurile la cele mai comune intrebari legate de PI! Ce este postul intermitent?

Cum este o metodă controversată, specialiștii în Nutriție sunt reticenți când vine vorba de a recomanda acest model de alimentație. Chiar dacă dă rezultate, cercetările asupra acestui aspect nu sunt suficient de relevante pentru a contura toată lista de dieta post intermitent adverse pe care o poate produce la nivelul organismului.

Sfat de sănătate. Cum se ţine postul intermitent

Sursa material: www.

Asevedeași