Telephone: +0800 123 4567
+0800 123 4567
 

Support

Home » Support
  • Iformații referitoare la garanție
  • Garanția produselor

informații referitoare la garanție Pentru garanția AITC, trebuie respectate condițiile Taiwan sau prin canalele legitime de vânzare pentru a cumpăra consumatorii de produse AITC. Obligațiile de garanție și reparații nu vor fi acordate cumpărătorilor autorizați legal în Taiwan sau în altă parte. Serviciul de garanție AITC este oferit pentru daune neumane, defecte materiale sau defecțiuni. Dacă numărul de serie al produsului nu se potrivește cu conținutul produsului, deteriorat sau pierdut, serviciul de garanție nu va fi disponibil. Produsele AITC Module pot fi achiziționate pentru garanție pe viață (seria RAPiDEZ RGB are dreptul la o garanție de cinci ani); SSD-urile au dreptul la o garanție de trei ani. AITC are dreptul să înlocuiască același stil, echivalentul produselor sau opțiunilor de întreținere.

Catalog AITC

FAQ

FAQ De ce să alegeți AITC? Produsele noastre au stabilitate de calitate și preț rezonabil. Cel mai important dintre toate, oferim servicii post-vânzare. De ce funcționarea SSD va primi un sunet ciudat și un sunet excelent de rulare? Dacă funcționarea bruscă a sunetului este prea mare, SSD-ul poate avea condiții anormale, se recomandă să contactați serviciul clienți pentru confirmare ulterioară. La ce trebuie să fii atent atunci când instalezi memoria RAM pe placa de bază? Pentru a instala memoria, opriți computerul mai întâi și apoi deconectați-l. Sloturile de memorie ale plăcii de bază au design anti-priză, așa că, atunci când instalați memoria, s-a constatat că nu intră, verificați direcția corectă și apoi introduceți-o pe verticală. Când este instalată o nouă memorie, sistemul apare nu începe situația? Reinstalați memoria pe care tocmai ați instalat-o și asigurați-vă că memoria este în poziție și fixați-o în loc. Dacă există o problemă cu produsul, ce ar trebui să fac? Dacă în perioada de garanție, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți sau puteți returna bunurile respective, ne vom ocupa cât mai curând posibil după returnare. Cum se face dacă întrebările frecvente nu au găsit răspunsul pe care vreau să-l întreb? Vă rugăm să accesați pagina Contactați-ne pentru a scrie întrebările dvs. și un coordonator va fi disponibil pentru a vă ajuta cât mai curând posibil.