Faina keto, Cea mai bună făină pentru low-carb și keto - Nutriblog

Făina de migdale este probabil cea mai populară făină utilizată în alimentația low-carb. Bogată în nutrienți și lipide sănătoase, este o făină potrivită pentru preparate sănătoase și aromate. Câți carbohidrați conține făina de migdale Un sfert de ceașcă 28g de făină de migdale faina keto în medie kcal, 3g carbohidrați net, 3g fibre, 14g lipide, 6g proteine.

Conține vitamine și minerale precum magneziu, fier, potasiu, calciu.

ceai care ajuta la slabit

Cum o putem utiliza la gătit Făina de migdale este potrivită pentru pâine, prăjituri, înlocuitor de pesmet. Are o ușoară și plăcută aromă de nuci.

will hill sprints arde grăsime

Prăjiturile făcute exclusiv cu făină de migdale tind uneori să aibă o textură ușor umedă, de aceea o idee bună este să adăugăm și o cantitate mai mică de făină de cocos sau altă făină low-carb pentru a echilibra compoziția. Echivalent față de făina de grâu: Atunci când vrem să transformăm o rețetă clasică într-una low-carb, 1 cană de făină de grâu se înlocuiește cu 1 cană de făină de migdale.

ardeți grăsimea în timp ce studiați

Făina de migdale nu conține gluten, așa că aluatul nu va fi elastic. Ai nevoie de alte produse precum ouă, psyllium sau gumă de xantan pentru ca aluatul să iasă asemănător cu cel care conține gluten.

Am modificat articolul ultima data pe: Iata cateva optiuni cu care iti poti inlocui faina de grau cea de toate zilele.

Asevedeași