Macro numărarea rezultatelor pierderii în greutate

Numărarea macro-urilor: o modalitate fiabilă de a pierde în greutate?

Pagina principala Numărarea macro-urilor: o modalitate fiabilă de a pierde în greutate?

macro numărarea rezultatelor pierderii în greutate

Când vine vorba de reguli cardinale în lumea profesioniștilor în fitness, aceasta se află aproape de vârf: niciun antrenor personal nu ar trebui să recomande sau să susțină vreodată o anumită dietă pentru pierderea în greutate. Pur și simplu sunt implicate prea multe variabile, povestea fiecărui client fiind unică. Motiv pentru care atât de mulți se întorc la vechea fiabilitate: ardeți mai multe calorii într-o zi decât luați și veți pierde în greutate, o abordare care coincide de obicei corpul interior al corpului subțire o schimbare a stilului de viață.

Din acel concept de bază s-a născut, cu mult timp în urmă, dr ross gardner pierdere în greutate numărării caloriilor, urmată relativ recent de ruda sa mai puțin cunoscută, numărarea macro-urilor.

Clienții ar putea începe să vă întrebe dacă ar trebui să-și numere macro-urile și cum funcționează. Depinde de dvs. Cu toate acestea, ceea ce este important este să cunoașteți detaliile din spatele numărării macrocomenzilor și să le trimiteți dacă întrebările lor intră în sfera dvs. Ce sunt macro-urile?

macro numărarea rezultatelor pierderii în greutate

Macronutrienții macro sunt principala sursă de energie a organismului, cu vitamine, minerale și fitonutrienți - micronutrienți - oferind un rol de sprijin. Macronutrienții constau din proteine, carbohidrați și grăsimi conținute în alimentele pe care le consumăm. Cu excepția alcoolului, macro-urile reprezintă toate caloriile pe care le obținem din ceea ce mâncăm și bem. Fiecare dintre macrocomenzi joacă un rol distinct în dezvoltarea și menținerea fitnessului și sănătății.

Proteinele ajută la construirea și menținerea masei musculare slabe.

Pierdere În Greutate

Proteinele construiesc, întrețin și repară țesutul corporal, ceea ce este deosebit de important pentru procesul de recuperare după un antrenament. Glucidele sunt principala sursă de energie pentru corp și creier. Glucidele cresc nivelul glucozei din sânge, macro numărarea rezultatelor pierderii în greutate ce furnizează energia corpului și este sursa preferată de energie a creierului.

Grăsimile ajută la reglarea hormonilor. Și în timp ce toate tipurile de grăsimi ar trebui să facă parte dintr-o dietă sănătoasă, grăsimile nesaturate ar trebui să fie cele predominante, cu grăsimi macro numărarea rezultatelor pierderii în greutate și trans menținute la un nivel minim.

Fiecare macro are un anumit număr de calorii pe gram. Un gram de grăsime este egal cu nouă calorii. Dacă consumul macro numărarea rezultatelor pierderii în greutate alcool face parte din ecuație, trebuie luat în calcul și acest lucru.

Alcoolul are șapte calorii pe gram. Procentul de macro-uri dintr-o dietă are un efect macro numărarea rezultatelor pierderii în greutate asupra capacității organismului de a efectua și de a-și reveni după exerciții, de a controla foamea și de a crește sau a pierde în greutate.

În comparație cu numărarea doar a caloriilor, este o diferență despre care susținătorii spun că se poate explica astfel: Numărarea calorii este ca și cum ai cumpăra un costum de pe raft; socoteală macro-uri este ca și cum ai avea un costum pe măsură. Numărarea macro-urilor și pierderea în greutate O dietă care le permite oamenilor să mănânce orice vor și să slăbească în continuare? Este un concept care ar trebui să fie pe radarul fiecărui antrenor.

Acest lucru este în contrast puternic cu majoritatea celorlalte diete care restricționează tipurile de alimente pe care ai voie să le consumi. Dacă aveți clienți care consideră că numărarea caloriilor este plictisitoare, nu vor fi încântați să afle că acum trebuie să cântărească și să măsoare alimentele lor.

Pierderea în greutate este diferită pentru femei?

Dar cei care i-au dat vechiul colegiu încearcă să spună că numărarea și cântărirea nu sunt atât de rele, mai ales dacă rezultatele sunt acolo.

Prin numărarea - sau urmărirea - macro-urilor, clienții pot regla mai îndeaproape ceea ce mănâncă și beau decât prin simpla numărare a caloriilor, întrucât numărarea caloriilor nu ia în considerare calitatea alimentelor, ci doar cantitatea.

Numărarea macro-urilor a fost populară printre culturisti de ani de zile, permițându-le să își personalizeze dietele în anumite puncte din programul lor de antrenament pentru a susține performanța și a gestiona compoziția corpului.

Sensibilizarea numerelor În general, o persoană ar trebui să consume mai mulți carbohidrați pentru a obține câștiguri de masă slabă și mai puțini carbohidrați pentru a obține pierderea de grăsime.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Și tipurile de carbohidrați consumați contează, cu carbohidrați complecși, care oferă o eliberare constantă de energie, preferată față de carbohidrații simpli.

Pentru o privire mai aprofundată asupra carbohidraților, consultați sfaturile noastre pentru a ajuta clienții să înțeleagă carbohidrații. Profilul macro pentru fiecare client depinde de obiectivele sale. De asemenea, ar trebui să țineți cont de tipul de corp al clientului. Cum să vă planificați dieta și să vă atingeți obiectivele Cel mai bun loc pentru a începe este să determinați câte calorii are nevoie zilnic de clientul dvs.

Încurajați-vă clienții să descarce o aplicație de telefon pentru unul dintre aceste site-uri pentru a facilita urmărirea.

Masa greutății în raport cu înălțimea

De exemplu, ne vom concentra pe fictiva Jane, o femeie de 35 de ani, 5 picioare-7, de lire sterline, care este moderat activă. Scopul ei este să reducă grăsimea și să slăbească.

Folosind un calculator de calorii online, am stabilit că va trebui să-și limiteze dieta la aproximativ de calorii nete pe zi pentru a pierde un kilogram pe săptămână. Aceasta lasă de calorii să fie împărțite între carbohidrați și grăsimi.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate, Pierde 20 de kilograme de grăsime corporală

Aproximativ de calorii, sau 70 de grame, vor fi dedicate carbohidraților. Jane știe acum că, dacă dieta ei zilnică include de grame de proteine, 70 de grame de carbohidrați și 51 de grame de grăsime și că, dacă își menține nivelul actual de activitate, va putea pierde un kilogram pe săptămână.

Pentru a se asigura că rămâne pe drumul cel bun, Jane va trebui să folosească un cântar pentru a măsura diferite porții. În timp ce o mare parte din alimentele pe care le consumăm conțin informații nutriționale pe pachet, care pot fi citite cu ușurință pentru a determina macro-urile dintr-o singură porție, alimente precum pastele și orezul trebuie cântărite.

De fapt, nu știm prea multe

Dacă un client este nou în ceea ce privește dietele, este important să utilizeze un jurnal de alimente pentru a începe. Consultați articolul nostru recent, Înregistrarea alimentelor: Ce, de ce și cum puteți obține rezultatele clienților, pentru a ajunge la avantajele urmăririi alimentelor și, mai important, a obiceiurilor alimentare.

Puteți ușura clientul într-un profil de macronutrienți mai bine echilibrat, ajustându-le în fiecare săptămână și urmărindu-l într-un jurnal alimentar.

  • Ce băutură vă ajută să pierdeți în greutate
  • Un ghid al femeii pentru numărarea macro-urilor pentru slăbit Cuprins În acest articol, vom trece în revistă toate punctele de vedere ale numărării macro-urilor pentru scăderea în greutate din punctul de vedere al femeii.
  • Pierdere în greutate sigil tumblr
  • Fii consecvent pentru rezultate mai bune - XXL Nutrition Blog
  • Dieta de slăbit 10 kg
  • 6 motive pentru a număra macro-urile care depășesc pierderea în greutate - Emily Field RD

O altă componentă cheie pentru a rămâne fidel acestei diete este planificarea meselor în avans. Încercarea de a pune împreună o masă în ultimul moment crește posibilitatea ca numerele să nu se adune corect.

Păstrarea unui jurnal de hrană, cel puțin în primele etape ale numărării macro-urilor, va ajuta, de asemenea, la luarea unor alegeri inteligente. De-a lungul timpului, devine mai ușor să recunoașteți dimensiunile corespunzătoare ale porțiunilor, care, apropo, cad exact în conformitate cu metoda veche de a folosi mâna, pumnul și degetul mare pentru a măsura proteinele, carbohidrații și grăsimile.

Uneori ceea ce este vechi este ceea ce este nou. Dacă sunteți gata să aflați mai multe despre nutriție și doriți să vă duceți clienții la nivelul următor, consultați cursul ISSA's Certified Nutrition Specialist. Oferiți-vă cunoștințele necesare pentru a ajuta clientul să planifice mesele și să-și construiască obiceiuri alimentare mai bune pentru a-și atinge obiectivele. Un antrenor personal instruit și calificat poate oferi cele mai actualizate informații despre fitness pentru a ajuta oamenii să își atingă obiectivele de pierdere a grăsimilor, în același timp, să-și îmbunătățească starea de sănătate și fitness.

Înregistrarea alimentelor: Ce, de ce și cum să obțineți rezultate ale clienților Un jurnal de alimente este mai mult decât un instrument de planificare pentru a vă menține clienții departe de probleme. Poate oferi informații care vă vor împuternici pe dvs.

Sfaturi pentru a ajuta clienții să înțeleagă carbohidrații În timp ce experții vor continua să dezbată cum să includă carbohidrații în dietă pentru rezultate maxime de sănătate și antrenament, un lucru va rămâne întotdeauna adevărat: toată lumea are nevoie de carbohidrați.

macro numărarea rezultatelor pierderii în greutate

Pe baza cercetărilor actuale, ciclul de carbohidrați în dietă într-un mod atent și strategic este cel mai bun mod de a utiliza acest nutrient important.

Asevedeași