Mărimea minții de pierdere în greutate. Pierderea în greutate a sănătății păcii, Slabire oman

Pierderea în greutate a sănătății păcii

Aceasta urmează o revizuire a studiilor care au analizat efectul intervențiilor bazate pe atenție asupra pierderii în greutate și a comportamentelor alimentare legate de obezitate. Mindfulness se bazează pe practica veche a medierii prin instruirea oamenilor pentru a deveni mai conștienți de momentul prezent, în timp ce nu se lasă prins de gânduri sau îngrijorări din spatele minții.

  1. Alergat slabit
  2. Cum slăbești patru kilograme într-o săptămână energie atomică arzător de grăsimi Hormonale, am testosteronul.
  3. Puteți pierde grăsimea într un singur loc
  4. Lisa Riley a suferit o intervenție chirurgicală de slăbire?
  5. Pierderea in greutate din stres - cum sa prevenim si sa mentinem sanatatea?
  6. Peste 50 cel mai bun mod de a pierde in greutate Vermont lagăr de pierdere în greutate
  7. Pierderea în greutate a sănătății păcii, Slabire oman
  8. Antrenamentul Mindfulness vă poate ajuta să păstrați greutatea - Healths -

Cercetătorii au susținut că mindfulness ar putea avea o serie de beneficii potențiale. Poate reduce gândurile și sentimentele negative care pot încuraja consumul excesiv de mâncare și, de asemenea, poate îmbunătăți reziliența pentru a ajuta la rezolvarea durerilor de foame și a creșterii activității fizice care apar atunci când urmează o dietă și un plan de exerciții fizice.

În general, au descoperit că intervențiile de atenție au fost asociate cu efecte mici-moderate asupra pierderii în greutate, cu o pierdere medie de aproximativ 7 lb 3,18 kg la urmărire.

Pierderea în greutate fără Legea atracției și a pierderii în greutate Legea atracției este o forță deosebit de puternică în univers, care este disponibilă în mod liber pentru oricine știe să o folosească. Practic, îți poți determina viitorul prin modul în care gândești și simți și atunci când pui legea atracției în ecuație, vii cu o nouă conotație la gândirea maximă pozitivă!

În comparație, deși a existat o scădere medie inițială mai mare în greutate în grupurile de control - în cazul cărora oamenilor li s-a administrat un tratament mai convențional de scădere în greutate, cum ar fi o dietă și un plan de exerciții mărimea minții de pierdere în greutate - aceasta a fost urmată de creșterea în greutate la mulți oameni, reducând efectul general.

Timpul de urmărire a diferit între studii, dar a fost în medie de 16,25 săptămâni. Au existat, de asemenea, unele îmbunătățiri ale comportamentelor alimentare în grupurile de atenție, cum ar fi o reducere a consumului excesiv. Cu toate acestea, această cercetare nu poate oferi certitudinea că intervențiile mindfulness sunt eficiente pentru pierderea în greutate: a reunit în mare parte studii mici de calitate și metode variabile, intervențiile au diferit între studii și nu era clar dacă participanții foloseau alte măsuri de slăbire alături de intervenția mindfulness.

Pierderea în greutate fără

Acest lucru face dificil de știut dacă efectele s-au datorat cu adevărat atenției sau altor programe de slăbire. În ciuda acestor incertitudini, atenția poate avea beneficii în afară de pierderea în greutate.

mărimea minții de pierdere în greutate pierderea obsesiei în greutate

Citiți mai multe despre modul în care atenția vă poate îmbunătăți bunăstarea mentală. De unde a venit povestea?

Antrenamentul Mindfulness vă poate ajuta să păstrați greutatea

A fost publicat în jurnalul medical evaluat de colegi, Obesity Reviews. Ce fel de cercetare a fost aceasta? Aceasta a fost o revizuire sistematică și meta-analiză a studiilor publicate anterior care au privit antrenamentul de atenție ca o strategie pentru pierderea în greutate sau modificarea tiparelor alimentare.

Rata crescândă a obezității este o problemă globală de sănătate publică și este nevoie de intervenții eficiente pentru a o aborda. Cercetătorii au sugerat că obezitatea și supraponderabilitatea, precum și tiparele alimentare asociate, implică elemente psihologice.

mărimea minții de pierdere în greutate shannon real housewives pierdere în greutate

De exemplu, cercetările anterioare sugerează că mâncarea confortabilă ca răspuns la stres și emoție sau să nu știi când ești plin, ar putea fi posibile cauze. Rezultatele studiilor privind eficacitatea abordărilor psihologice pentru a ajuta pierderea în greutate au fost mixte, astfel încât cercetătorii au urmărit să adune dovezile și să le analizeze.

Pierderea în greutate a sănătății păcii

O revizuire sistematică este o modalitate bună de a evalua starea generală a cercetării într-un subiect, dar concluziile sunt la fel de fiabile ca și studiile care intră în ele. Ce a implicat cercetarea? Cercetătorii au căutat în baze de date din literatură pentru orice studii care au privit atenția ca o intervenție de slăbire. Au adunat informații relevante cu privire la proiectarea studiilor, inclusiv populațiile, caracteristicile mărimea minții de pierdere în greutate și rezultatele evaluate.

mărimea minții de pierdere în greutate eu yan sang slimming review

Apoi au evaluat studiile pentru calitate, examinând aspecte precum dacă studiul s-a lipit de o abordare tradițională bazată pe atenție, dacă participanții au fost randomizați, dacă evaluatorii au fost conștienți de atribuirea grupului sau dacă participanții știau despre ce este vorba. Au descoperit un total de 19 studii în 18 publicații.

Meditatie pentru eliberarea kilogramelor in plus

Acestea au inclus un total de 1. Cercetătorii au analizat efectul antrenamentului de atenție asupra a 4 rezultate: pierdere în greutate rezultate psihologice sănătate mintală Au reunit rezultatele acolo unde este posibil și le-au rezumat ca dimensiuni ale efectului.

Pierdere în greutate Lisa Riley - Transformare uimitoare a corpului după pierderea a 12 pietre

Dimensiunile efectului sunt o modalitate de a calcula cât de mult diferă grupul de intervenție de grupul de control în ceea ce privește rezultatul evaluat. Care au fost rezultatele de bază?

Pierderea medie în greutate în grupul de control a diferit în funcție de intervenția utilizată - de exemplu, dietă, exerciții fizice sau sfaturi despre stilul de viață.

mărimea minții de pierdere în greutate modalități de a pierde în greutate în timp ce călătoriți

Majoritatea oamenilor au pierdut inițial mai multă greutate decât cei din grupul de atenție, dar mulți și-au recâștigat o anumită greutate la urmărirea mai lungă, reducând pierderea medie generală. Cu toate acestea, deși efectul pozitiv al atenției asupra pierderii în greutate părea să fi fost menținut la o urmărire mai lungă, nu a fost cazul efectului asupra comportamentelor alimentare. Antrenamentul cu atenție a părut a fi cel mai eficient în ceea ce privește pierderea în greutate în comparație cu nici o intervenție de pierdere în greutate, mai degrabă decât împotriva celor care primesc alte intervenții care nu sunt bazate pe atenție.

Despre nutritie Ai depus multe eforturi pentru a slabi — ai adoptat o alimentatie hipocalorica si ai facut multa miscare, iar cand au aparut rezultatele, te-ai simtit mai bine. Insa, in prezent, fara vreun motiv, acul cantarului s-a oprit. Aceasta stagnare a greutatii in cadrul unei cure de slabire se numeste faza de platou. Nu fii descurajata!

Cum au interpretat cercetătorii rezultatele? Concluzie Acest studiu a mărimea minții de pierdere în greutate că intervențiile bazate pe atenție pot fi benefice pentru pierderea în greutate și îmbunătățirea comportamentelor alimentare legate de obezitate.

Acesta subliniază potențialul utilizării antrenamentului mindfulness pentru a susține și a menține pierderea în greutate. Cu toate acestea, există limitări importante de reținut. În timp ce majoritatea studiilor au fost studii randomizate controlate, ceea ce înseamnă că ar fi trebuit să fie adecvate pentru a evalua efectele unei intervenții, dimensiunile eșantionului au fost mici. De asemenea, studiile au diferit în ceea ce privește metodele, populațiile, caracteristicile intervenției, rezultatele măsurate și calitatea generală.

Aceasta înseamnă că este foarte dificil să se tragă o concluzie exactă a efectului atunci când se combină rezultatele acestor studii.

mărimea minții de pierdere în greutate 15 zile pentru a pierde în greutate

Cercetătorii au raportat că mai puțin de jumătate din studii au folosit o măsură validată a atenției. Diferența dintre intervenții este o problemă specială, deoarece înseamnă că nu este posibil să spunem cu certitudine că un anumit tip de antrenament este cel mai eficient sau să știm dacă rezultatele au fost cu adevărat legate de antrenamentul cu atenție sau au fost în schimb rezultatul altor confuzi.

Bratara magnetica pentru slabire

De asemenea, este dificil de știut dacă participanții au urmat alte regimuri pierdeți în greutate când vă deshidratați scădere în greutate sau creștere în greutate, în plus față de antrenamentul de atenție, care ar fi putut influența atât implicarea lor în intervenție, cât și rezultatele studiilor. În orice caz, nu a existat o comparație clară cu abordările standard pentru pierderea în greutate, care se axează pe dietă și exerciții fizice, deci nu se poate spune că atenția este mai eficientă.

În cele din urmă, deoarece majoritatea participanților au fost femei, este posibil ca rezultatele să nu fie aplicabile altor grupuri.

mărimea minții de pierdere în greutate gestionați pierderea în greutate thomas

Și, în mod similar, nu s-a raportat în ce țări au avut loc studiile grupate, astfel încât intervențiile și caracteristicile populației ar putea să nu fie generalizabile pentru Marea Britanie. Deși nu putem spune cu certitudine că atenția ajută la scăderea în greutate, știm că o dietă echilibrată și exercițiile fizice o fac în mod regulat. Pentru cei care sunt preocupați de greutatea lor și doresc să solicite îndrumări adecvate, discutați cu medicul de familie și citiți sfaturile noastre de slăbire.

Oamenii de știință dezvăluie tehnica psihologică care vă va ajuta să păstrați kilogramele pentru totdeauna Mail Online, 27 noiembrie Legături către știință Carrièr K, Khoury B, Günak MM și colab Intervenții bazate pe atenție pentru pierderea în greutate: o revizuire sistematică și meta-analiză Recenzii privind obezitatea. Publicat online 27 octombrie

Asevedeași