Pierde greutatea construi glutes

Exerciții cu gantere acasă

Un set de exerciții cu gantere acasă Produse Instructorii de fitness găsesc exercițiile cu gantere o modalitate eficientă de a arde calorii suplimentare în timp ce vizează diferite grupe musculare. Ganterele sunt un instrument excelent de antrenament. Cu ajutorul lor, puteți slăbi și strânge silueta corpului, găsiți o presă de relief, picioare subțiri, fese elastice.

pierde greutatea construi glutes

Astăzi vă vom spune cum să alegeți gantere și ce exerciții puteți face cu ele acasă. Gantere pentru antrenamente la domiciliu Exercițiile cu gantere acasă ajută la menținerea în formă fără a pierde mult timp. Să vorbim despre cum să alegeți gantere potrivite pentru antrenamentele la domiciliu.

Ganterele sunt împărțite în două tipuri mari - pliabil și non-pliabil. Primii au capacitatea de a schimba greutatea, în timp ce al doilea nu. Ganterele care nu se pliază sau turnate sunt o opțiune bună pentru antrenamentele la domiciliu. Sunt fabricate din cauciuc, metal, plastic și neopren.

Antrenamentul de 1000 de calorii - Exerciții care ard 1000 de calorii pe zi

Ganterele din cauciuc pierde greutatea construi glutes excelente pentru exerciții fizice acasă. Acoperirea lor este plăcută la atingere și antiderapantă. Dacă aruncați o astfel de halteră pe podea, există foarte puține șanse de deteriorare a podelei. Ganterele metalice pentru antrenamentele la domiciliu sunt durabile, durabile și ieftine.

pierde greutatea construi glutes

Cu toate acestea, pot aluneca din mână. Ganterele din plastic sunt de obicei ușoare. Potrivit pentru exerciții ușoare de gantere acasă pentru a menține tonusul muscular. Lucrul bun al ganterelor din neopren este că învelișul lor împiedică alunecarea proiectilului.

Account Options

Dar nu sunt durabile. Un alt factor important atunci când alegeți gantere pentru antrenamentele la domiciliu este greutatea lor. Pierde greutatea construi glutes femei, opțiunile de la 2 la 10 kg sunt de obicei potrivite.

Greutatea mai mică nu va avea niciun efect și o greutate mai mare este destinată antrenamentelor serioase de forță.

Exerciții cu gantere acasă Am pregătit un set excelent de exerciții cu gantere acasă pentru femei, astfel încât să vă puteți aduce rapid silueta la forma dorită. Exerciții cu gantere pentru bărbați și femei Ganterele sunt echipamente sportive destul de simple, dar foarte eficiente, care vă permit să implicați maximum de grupe musculare, adică aproape întregul corp, în muncă. Este foarte dificil să enumeriți exerciții cu gantere, există nenumărate dintre ele. Principalul avantaj al ganterelor față de majoritatea tipurilor de echipamente sportive este versatilitatea.

Sunt potrivite pentru antrenament în sala de gimnastică și pentru auto-antrenament acasă. Oamenii obișnuiți să joace sport acasă, în majoritatea cazurilor, preferă aceste echipamente. Producătorii de echipamente sportive produc multe gantere diferite.

Un set de exerciții cu gantere acasă

Cele mai scumpe sunt pliabile. Ele diferă de cele simple prin capacitatea de a regla greutatea și, prin urmare, costă mult mai mult.

Acest lucru permite absolut tuturor să se antreneze cu un singur aparat, indiferent de nivelul de pregătire și sex. Începătorii sunt sfătuiți să stabilească greutatea minimă.

Persoanele cu un nivel bun de fitness ar trebui să adauge imediat câteva clătite, începând să se antreneze la o sarcină mai mare.

pierde greutatea construi glutes

Cum să vă exercitați corect cu gantere acasă? Orice sarcină necesită respectarea unor măsuri de precauție. Acestea vizează minimizarea riscului de rănire și sunt după cum urmează: Este imperativ să vă încălziți înainte de a începe antrenamentul.

1. Poduri pentru glute în stil HIIT

Încălzirea trebuie să aibă ca scop pregătirea temeinică a articulațiilor și a mușchilor pentru încărcările ulterioare. Aderența strictă la tehnica de execuție. Cea mai mică abatere de la executarea corectă poate provoca vătămări și consecințe negative corespunzătoare.

pierde greutatea construi glutes

Numărul de abordări pentru pierde greutatea construi glutes la domiciliu este de la 3 la 5 seturi. Numărul de repetări din fiecare este de 6 până la 10 ori.

4 exerciții de glute care pierd timpul – și ce să faci în schimb

Principalul ghid în construcția antrenamentului ar trebui să fie nivelul propriului antrenament și al capacităților fizice. Începătorii sunt sfătuiți să se antreneze cu o pauză de una sau două zile. Acest lucru se datorează faptului că fibrele musculare se recuperează într-un ritm mult mai lent la începători decât la sportivii mai experimentați.

Acesta din urmă se poate antrena cu gantere de la cinci sau mai multe zile pe săptămână. Pentru a implica fiecare grup muscular în lucru, trebuie să faceți nu doar exerciții individuale, modalități de a pierde grăsimea natural complexe special concepute. Principalul lucru este să urmați recomandările și regulile, inclusiv ordinea de execuție. Acest lucru vă permite să izolați mușchii țintă fără a implica alte părți ale corpului.

Cele mai bune 9 exerciții complexe cu gantere pentru pierderea rapidă în greutate acasă Încerci în continuare să scapi de excesul de grăsime cu cardio epuizant în sala de sport și totul degeaba?! Apoi este timpul să vă îndreptați atenția asupra setului de exerciții pe care le-am dezvoltat cu gantere acasă, care vă vor ajuta să slăbiți și să păstrați rezultatele mult timp.

Antrenamentul de 1000 de calorii - Ce să rețineți

Probabil că în acest moment vei începe să te certi cu mine. Trebuie să arzi calorii pentru a scăpa de grăsime! Sunteți sigur că un antrenament eficient ar trebui să arate astfel: câteva calorii arse și mult timp petrecut?

Aici intervine frumusețea exercițiilor de forță multi-articulare. Intensificați efectul de ardere a caloriilor cu exerciții de gantere compuse Multe exerciții articulare sunt clasificate ca exerciții care vizează grupe musculare majore, rezultând un efect metabolic crescut adică o ardere crescută a grăsimilor timp de câteva ore după exercițiu. Un studiu publicat în Jurnalul European de Fiziologie Aplicată a constatat că un antrenament de 30 de minute constând în exerciții complexe a crescut rata metabolică a participanților cu 48 de ore după exercițiu.

Această cifră sa dovedit a fi semnificativ mai mare decât după un antrenament cardio prelungit.

Gantere pentru antrenamente la domiciliu

Dacă adăugați aceste exerciții de bază cu gantere, rata metabolică va crește, țesutul muscular va începe să se dezvolte și se va consuma un număr mare de calorii. Antrenamentul cu gantere acasă este mai bun decât să petreci săptămânal pe bandă, nu-i așa?? Și nu numai atât, aceste exerciții generale de dezvoltare cu gantere pentru fiecare zi sunt considerate funcționale, ceea ce înseamnă că fac corpul puternic rapid. Nu vă faceți griji că nu rămâneți fără echipament sportiv, deoarece aceste exerciții necesită doar două gantere grele.

Asevedeași