Pierderea de grăsime de 3 zile split, Bodybuilding Antagonist Muscle Workout Split

Mese Split, pentru a pierde in greutate. Meniu pentru săptămâna și în ziua

încercând să piardă în greutate cu oboseala suprarenală pot să pierd în greutate în 8 săptămâni

HIIT sau High-Intensity Interval Training este o formă de cardio efectuată la intensitate mare pentru o durată scurtă, cu o fază de repaus la fel de distanțată. Antrenamentele HIIT pentru arderea grăsimilor sunt o modalitate excelentă de a arde cantitatea maximă de grăsime într-o perioadă scurtă de timp. Adică, în HIIT, mușchii sunt lipsiți de oxigen în timpul exploziilor mici ale antrenamentului intens. Acest lucru, la rândul său, ajută corpul să ardă grăsimea chiar și la de ore după ce ați părăsit sala de sport!

Iată 15 exerciții HIIT care vor arde mai multe calorii în 4 minute decât ar face 60 de minute de cardio. Sa incepem. Iată un exemplu de rutină de încălzire. Rutină de încălzire Înclinarea capului - 1 set de 10 repetări Rotații ale gâtului - 1 set de 10 repetări Rotații ale umărului - 1 set de 10 repetări Cercuri de braț - 1 set de 10 repetări Rotații ale încheieturii mâinii - 1 set de 10 repetări Rotații talie - 1 set de 10 repetări Rotația gleznei - 1 set de 10 repetări Degete de la picioare - 1 set de 10 repetări Lansare laterală - 1 set de 10 repetări Spot jogging - 3 minute Crunch lateral în picioare - 1 set de 10 repetări Acum că ți-ai semnalat corpul pierderea de grăsime de 3 zile split fie pregătit pentru un antrenament acerb, poți începe exercițiile HIIT.

Am proiectat un antrenament HIIT pentru tot corpul pentru planul de pierdere a grăsimii pe care îl puteți folosi. Este de 3 sesiuni, constând din 3 runde de HIIT timp de 30 de minute, care vă vor arde grăsimile ca niciun alt exercițiu. Să începem cu sesiunea 1. Sesiunea 1 HIIT Runda 1 Toate exercițiile HIIT pe care le faceți în sesiunea 1 ar trebui făcute de 3 ori în această ordine - 1 set de 10 repetări, 1 set de 15 repetări, 1 set de 20 de repetări.

De asemenea, finalizați toate exercițiile înainte de a le repeta pentru a doua și a treia oară cu un număr mai mare de repetări. Nu vă odihniți între exerciții. Burpees Burpeele angajează toți mușchii din corpul tău.

l dieta sin gluten md pierdere în greutate și spa yelp

Ţintă: Vițeii, cvadrișorii, ischișorii, miezul, pieptul, umerii, tricepsul, bicepsul, fesierii și latul. Iată cum să faci un burpee. Pași Să presupunem o poziție parțială în gheață. Asigurați-vă că păstrați coloana vertebrală neutră, greutatea pe tocuri, umerii ciupiți pe spate, fesele împinse și brațele în față.

Împingeți ghemuirea și atingeți podeaua cu ambele palme. Sprijiniți corpul inferior extinzând picioarele în spate. Păstrați degetele de la picioare flexate pe podea. Faceți o împingere. Flectați coatele și atingeți podeaua cu pieptul și apoi reveniți la o poziție de împingere ghemuit.

Faceți o săritură de broască aducând ambele picioare lângă palmele dvs. Durată: minute 2.

Sport și FitnessScădere în greutate Mese Split, pentru a pierde in greutate. Meniu pentru săptămâna și în ziua Dorința de a pierde in greutate face ca oamenii caută nu numai setul necesar de exerciții, care sunt, fără îndoială, importante, dar dieta corespunzătoare. Ele sunt, după cum se poate vedea, o mulțime, și în fiecare puteți găsi plusuri și minusuri. De exemplu, dieta de proteine poate arunca de pe o mulțime de kilograme în plus, dar poate dăuna sănătății și efecte inverse, prin mulți ani sub forma unor probleme cu rinichii și ficatul, tractul gastro-intestinal. De aceea, este foarte important pentru a face dieta ta nu numai conținut scăzut de calorii, dar, de asemenea, echilibrat.

Genunchi înalți Shutterstock Obiectivul principal al acestui exercițiu este de a vă pune genunchii cât mai sus. Acest HIIT va arde cu siguranță o pierderea de grăsime de 3 zile split de calorii. Țintă: abdominale inferioare, quads, hamstrings, flexori ai șoldului, glute și viței. Iată cum să faci genunchii înalți.

diete de slabit slabire rapida cu seminte de in

Pași Stai drept. Păstrați picioarele la lățimea umerilor și priviți drept înainte. Săriți, aduceți genunchiul drept în sus și așezați piciorul drept înapoi pe podea.

Cele mai bune 15 antrenamente HIIT pentru arderea grăsimilor

Săriți și aduceți genunchiul stâng în sus și așezați piciorul stâng înapoi pe podea. Faceți acest lucru alternativ și la viteză mare.

Ar trebui să pară că faci jogging la fața locului, cu excepția faptului că genunchii sunt mai înalți. Puteți menține brațele întinse în fața dvs. Durată: 2 minute 3. Arde o cantitate imensă de calorii și lucrează la următorii mușchi. Ţintă: Vițeii, cvadrișorii, hamstrings, aductorii, flexorii șoldului, glute și miez. Iată cum puteți face salturi împărțite sau sărituri lunge.

  • Sistem Stoppani Full-Split Training
  • Sa pierdere în greutate de sănătate
  • Soțul soțului pierde în greutate
  • Pagina principala Pierderea în greutate a joggingului pe intervale Vă rugăm să rețineți cartea Astfel de momente sunt colectate și de designerul de păpuși textile Ekaterina Kononova.
  • Arderea simptomelor de grăsime

Pași Stai drept cu picioarele depărtate la lățimea umerilor. Puneți piciorul pierderea de grăsime de 3 zile split în față, mențineți coloana vertebrală dreaptă, flectați genunchii și coborâți. Femurul piciorului drept ar trebui să fie perpendicular pe podea. Săriți și, înainte de aterizare, puneți piciorul drept în față, cu femurul stâng perpendicular pe podea.

Săriți și, înainte de aterizare, puneți piciorul stâng în față. Faceți acest lucru la o intensitate mai mare.

Faceți fiecare exercițiu timp de 45 de secunde și faceți o pauză de de secunde între fiecare exercițiu.

Stoppani Full-Split Training System (SFS)

Creste de sărituri în sus și în afară Shutterstock Jacks-urile sunt distractive și neobositoare. Și o mică modificare le poate face exerciții HIIT sau anaerobe. Ţintă: Vițeii, quads, hamstrings, adductori, flexori ai șoldului, glute, umeri, laturi și miez. Iată cum puteți face cricuri de sărituri separate. Pași Stai drept, cu picioarele la distanța șoldului și umerii relaxați.

Uită-te drept înainte.

greutatea simplă pierde trucuri pierderea în greutate proaspătă ahmedabad

Săriți și mișcați ambele picioare lateral. În același timp, mișcați-vă mâinile din părți spre cap. Săriți din nou și aduceți mâinile și picioarele înapoi la poziția de pornire. Săriți și mișcați ambele picioare lateral și deplasați simultan mâinile din părți în față.

Săriți din nou și aduceți mâinile și picioarele înapoi la poziția de plecare. Durată: 45 sec [Citește: Cum ajută săritorii să scadă în greutate] Odihnă - sec 5. Alpiniști de munte Shutterstock Vrei să-ți modelezi nucleul?

Faceți alpiniști. Iată care sunt mușchii primari și secundari la care lucrează acest exercițiu. Ţintă: Abs inferioare, abdominale superioare, oblici, umeri, triceps, laturi, hamstrings, glutes, quads și gambe.

Iată cum să faci alpiniști.

Mese Split, pentru a pierde in greutate. Meniu pentru săptămâna și în ziua

Pași Intră în poziția de scândură. Așezați-vă mâinile puțin mai late decât lățimea umerilor și păstrați nucleul angajat. Trageți genunchiul drept, spre piept, fără a ridica șoldurile. Aduceți piciorul drept înapoi în poziția sa și trageți genunchiul stâng spre piept.

Aduceți piciorul stâng înapoi în poziția sa. Faceți acest lucru la o viteză mai mare fără a vă ridica șoldurile. Durată: 45 sec 6. Salt de frânghie Shutterstock Săritul cu frânghia este un antrenament excelent pentru tot corpul. Iată care sunt mușchii la care lucrează acest exercițiu. Ţintă: Jambiere, fesiere, paturi, vițe, adductor, abductor, flexori și extensori ai încheieturii mâinii, biceps și miez.

Iată cum puteți sări coarda. Pași Stai drept cu picioarele mai mici decât lățimea șoldului. Țineți capetele frânghiei și țineți coatele aproape de trunchi. Începeți cu salturi de frânghie normale. Schimbați aceste salturi normale în salturi cu un singur picior. Alternează între picioarele tale dreapta și stânga. Schimbați, săriți înainte și înapoi câteva secunde. Din nou, schimbați, săriți la stânga și la dreapta timp de câteva secunde. Flotări Shutterstock Flexiunile sunt unul dintre cele mai bune exerciții de bază.

Sunt duri dacă ești începător, dar trebuie să încerci să faci cât mai multe cu precizie. Ţintă: Abdomenul superior, abdomenul inferior, hamstrings, glute, quads, gambe, adductor, abductor, flexori și extensori ai încheieturii mâinii, umeri, biceps și triceps.

Iată cum puteți face flotări.

  • Program de instruire pentru 3 zile pe săptămână: sfaturi și trucuri
  • Capsule de slabit doterra
  • Cum pierzi greutatea fluidului
  • Cum se creează un program de antrenament pentru sală Cum se creează un program de antrenament pentru sală După ce ai terminat de studiat programul introductiv pentru un începător, apare o întrebare logică - ce să faci?
  • Cum să ardeți grăsimea ca un boxer

Pași Să presupunem Cat Pose cu mâinile puțin mai late decât lățimea umerilor, umerii într-o poziție neutră, palmele plate pe podea, degetele îndreptate în față, capul în linie cu corpul, picioarele la lățimea umerilor și genunchii pe podea.

Inspiră, flectează coatele și coboară până când pieptul atinge podeaua. Expirați și urcați în poziția inițială. Luați genunchii de pe sol și susțineți partea inferioară a corpului pe degetele de la picioare. Inspiră, flectează coatele și coboară.

Cum se creează un program de antrenament pentru sală

Expirați și reveniți în poziția inițială. Faceți-o puțin provocatoare, punând picioarele apropiate. Durată: 45 sec 8. Plimbările cu mersul cu Kettlebell trec sub Youtube Acesta este un exercițiu excelent care funcționează pe partea inferioară a corpului. Ţintă: Jambiere, fesiere, paturi, vițe, adductor, miez, flexori și extensori pentru încheietura mâinii, umeri, biceps și triceps. Iată cum puteți face plimbări cu un kettlebell. Mențineți coloana vertebrală neutră, arătați drept și țineți un kettlebell în mâna dreaptă.

Puneți piciorul stâng în față, flectați ambele genunchi și coborâți. Pe măsură ce coborâți, treceți kettlebell-ul sub coapsa stângă și transferați-l în mâna stângă.

  1. Mese Split, pentru a pierde in greutate. Meniu pentru săptămâna și în ziua
  2. Cum Se Creează Un Program De Antrenament Pentru Sală | Articole
  3. Bodybuilding Antagonist Muscle Workout Split

Ridicați corpul în sus și aduceți piciorul drept în linie cu stânga. Fă un pas înainte cu piciorul drept, flexează ambele genunchi și coboară. Treceți kettlebell-ul sub coapsa dreaptă și transferați kettlebell-ul în mâna dreaptă. Pe măsură ce aruncați și treceți de kettlebell, mergeți înainte - motivul pentru care acest exercițiu este cunoscut sub numele de plonjare cu kettlebell trece sub. Durată: 45 sec [Citește: Cele mai bune exerciții Kettlebell] Odihnă - sec 9.

Pierderea în greutate a joggingului pe intervale

Lunges explozive Pierderea de grăsime de 3 zile split Lunges explozive pot fi, de asemenea, numite lunges saltare. Iată care sunt mușchii la care lucrează. Ţintă: Jambiere, fesiere, paturi, vițe, adductor și miez.

pierderea în greutate în coimbatore cum să faci băutură pentru pierderea în greutate

Iată cum să faci atacuri explozive. Păstrați coloana vertebrală neutră, arătați drept și păstrați umerii relaxați. Puneți piciorul drept în față, flectați ambele genunchi pierderea în greutate snowboarding coborâți până aproape că atingeți solul.

Asigurați-vă că femurul stâng este perpendicular pe podea, iar femurul drept și tibia sunt în unghi drept între ele. Întoarce-te și sări.

Asevedeași