Provocarea pierderii de grăsime de 6 săptămâni, Provocarea de 6 săptămâni de primăvară cu Anna Victoria: săptămâna 3 - Sănătate -

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate, Pierderea de grăsime 6 săptămâni

Provocarea de 6 săptămâni de primăvară cu Anna Victoria: săptămâna 3 Sănătate Sănătate Dacă aveți 10 minute, atunci aveți timp ă coborâți și ă începeți ă lucrați pre obiectivele dv.

Program de antrenament la domiciliu metabolismul încetinește odată cu pierderea în greutate Puteți configura cu ușurință propria dvs. Începeți prin organizarea modului în care va funcționa provocarea. Obțineți-vă șeful să aprobe competiția, apoi conturați regulile și înscrieți concurenții. Apoi, faceți o cântărire inițială și apoi o verificare a greutății săptămânale pentru a urmări succesul concurentului. Stomacul plat în 1 săptămână abs intens - 7 minute de antrenament acasă cum să slăbești pinterest Slăbire goo 10 kilograme de pierdere de grăsime, tagalog ng pierde in greutate cel mai bun supliment pentru pierderea în greutate arzător de grăsime.

E te ăptămâna a 3-a a tăieturii noa tre de primăvară de 6 ăptămâni, ceea Conţinut: Ce crezi? Dacă aveți 10 minute, atunci aveți timp să coborâți și să începeți să lucrați spre obiectivele dvs.

Este săptămâna a 3-a a tăieturii noastre de primăvară de 6 săptămâni, ceea ce înseamnă că este crucial să treci peste jumătate pentru a obține un corp mai puternic și mai sănătos.

provocarea pierderii de grăsime de 6 săptămâni

Ne-am întors împreună cu fondatoarea Fit Body Guides și vedeta de fitness, Anna Victoria, pentru a vă aduce cinci mișcări compuse intense care vă vor maximiza timpul, lovind fiecare grup muscular important. Luați un covor de yoga și un set de gantere - și hai să ne mărunțim!

Consultați mai jos circuitul corpului total al Anei, unde vă va duce de la fiecare exercițiu.

provocarea pierderii de grăsime de 6 săptămâni

Săptămâna 3 -Sheat lateral și Lunge: Repetați de cinci ori -Crab Walk cu un Sumo Squat și Țineți: Repetați de 5 ori -Apăsați pe umăr și apăsați: Repetați de 5 ori -Bute de umăr cu o placă înaltă cu un singur braț: Repetați de 5 ori -Leg Raise și Hip Thrust: Repetați de 5 ori Faceți o pauză de 30 până la 60 de secunde, apoi repetați circuitul de câte ori este posibil pentru un antrenament de intensitate ridicată, care va arunca grăsime și vă va face să vă simțiți bine.

Pentru a obține rezultate maxime, faceți acest circuit timp de doar 30 de minute pe zi timp de șase zile, apoi luați o zi de odihnă și priviți săptămâna 4! Nu aveți 30 de minute?

provocarea pierderii de grăsime de 6 săptămâni

Nu-l transpira! Reglați antrenamentul pentru a se potrivi nevoilor dvs. Pentru sprijin și motivație, alăturați-vă grupului nostru Facebook Challenge.

Asigurați-vă că urmați Anna pe Facebook și Instagram. Îți place aspectul ei?

provocarea pierderii de grăsime de 6 săptămâni

Provocarea pierderii de grăsime de 6 săptămâni la lululemon și Outdoor Voices. Cum a măsurat săptămâna 3 până la săptămânile 1 și 2?

Despre nutritie Pierderea semnificativa in greutate, prin dieta si exercitii fizice sau ca urmare a chirurgiei bariatrice este un eveniment care iti schimba viata.

Care este mutarea ta preferată din această săptămână? Ce grupe musculare speri să abordezi și să tonifiezi această provocare?

  1. Cum să pierdeți în greutate în jurul pancreasului
  2. Tot ce trebuie să știi despre arsurile de stomac în sarcină Subiecte în Health Arde grăsime în 6 săptămâni.
  3. Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate, Pierderea de grăsime 6 săptămâni
  4. Provocarea de 6 săptămâni de primăvară cu Anna Victoria: săptămâna 3 - Sănătate -
  5. Mănâncă zahăr pentru pierderea în greutate
  6. Unde pot face viermi pentru helminți?

Când găsești timpul să faci circuitele Anna? Spuneți-ne în secțiunea de comentarii!

Asevedeași