Sfaturi de sănătate pierdere în greutate

sfaturi de sănătate pierdere în greutate

Rețete pierdere in greutate

Referințe bibliografice: Greutatea corporală este mai mult decât o simplă măsură a cantității de masă pe care o are corpul nostru. Mulți asociază greutatea ca un indiciu al atractivității, frumuseții și sănătății și, desigur, acest lucru le influențează stima de sine și conceptul de sine, cu cei care se simt teribil de rău atunci când greutatea lor nu este ceea ce își doresc.

Pierderea în greutate este o problemă foarte delicată care poate varia de la simpla pierdere de câteva kilograme la sfatul medicului până la o problemă reală de sănătate mintală.

sfaturi de sănătate pierdere în greutate

Prin urmare, mai jos să vedem cum să evităm să ne obsedăm de slăbit și să înțelegem că nu este totul. Sunt apreciați în funcție de greutatea lor, care le influențează foarte mult stima de sine. Hrana este cea care ne oferă nutrienți, combustibilul de care are nevoie corpul nostru. Fără mâncare, ființele umane mor pur și simplu și, prin urmare, trebuie să mâncăm.

sfaturi de sănătate pierdere în greutate

Este posibil ca la un moment dat din viața noastră să pierdem puțin grăsime din motive de sănătate. Cu toate acestea, obsedat de slăbit ne poate duce la o situație care nu este deloc sinonimă cu sănătatea și este lumea dură a tulburărilor alimentare. Din acest motiv, este atât de important să stabilim o relație sănătoasă cu mâncarea și să înțelegem că greutatea nu este o măsură a frumuseții sau a sănătății, ci un indicator al masei, nimic mai mult.

Obiectivul acestui articol este să învățăm puțin cum să evităm să ne obsedăm de pierderea în greutate, să vedem câteva mituri, credințe și atitudini de combatere a modului în care apar pierderea în greutate și câștigul, precum și să înțelegem că menținerea unei diete sănătoase este ceva extrem de necesar un corp frumos, care nu este altceva decât orice corp în stare bună de sănătate. Mituri despre pierderea în greutate Există multe mituri care există în jurul alimentelor și care au legătură directă cu obsesia pentru pierderea în greutate.

sfaturi de sănătate pierdere în greutate

Mulți oameni, în încercarea lor de a atinge obiectivele de slăbire, controlul după numerele care ar trebui să apară pe cântar devine controlul prin ceea ce mănânci, acesta fiind teren de reproducere pentru dezvoltarea unei relații nesănătoase cu alimentele. Este amuzant cum în lumea de astăzi, unde putem obține cu ușurință mai multă mâncare ca niciodată, mâncăm mai rău decât au făcut strămoșii noștri.

  1. Printre acestea se afla si scaderea colesterolului, despre care iti vorbeam saptamana trecuta.
  2. Cum să pierdeți greutatea cu copilul
  3. 4 sfaturi pentru a evita obsesia pierderii in greutate - Psihologie -
  4. Despre nutritie Ai depus multe eforturi pentru a slabi — ai adoptat o alimentatie hipocalorica si ai facut multa miscare, iar cand au aparut rezultatele, te-ai simtit mai bine.

Este adevărat că avem mai multă disponibilitate de alimente hrănitoare și că malnutriția este ceva relativ rar, dar trăim și într-o lume în care există multe alimente bogate în calorii, grase și cu conținut scăzut de nutrienți care se întâmplă să fie hiper-gustabile, adicămai gustos comparativ cu mâncarea tradițională și de sezon. Deoarece cele mai sărace alimente în nutrienți sunt, la rândul lor, cele care au o aromă mai intensă, nu este surprinzător faptul că populația le preferă față de alimentele sănătoase.

sfaturi de sănătate pierdere în greutate

În consecință, avem boli precum obezitatea, diabetul și bolile cardiovasculare în populație, deoarece este dificil să reziste acestui tip de alimente, care, de asemenea, tinde să fie comercializate gata preparate și vândute la un preț relativ mic.

A spune că populația este dependentă de junk food nu este o exagerare. Oamenii știu că nu sunt alimente sănătoase, că cel mai bine ar fi să nu le consumați deloc și că prezintă riscuri pentru sănătate, dar este dificil pentru ei să nu mai consume.

Cum să eviți obsesia pierderii în greutate? Există mai multe acțiuni pe care le putem întreprinde pentru a evita obsesia pierderii în greutate. Nu folosiți sala de sport pentru a mânca mai mult mai târziu Nu există nicio îndoială că activitatea fizică arde calorii și te ajută să slăbești.

Mersul la sală ar trebui privit ca o modalitate de a vă asigura o bună sănătate și distracție, indiferent dacă faceți antrenament de forță, cardio sau activități vizate.

Cu toate acestea, adevărul este că mulți oameni merg la sală cu intenția clară de a arde cantități mari de calorii și apoi le înlocuiesc mâncând totul.

4 sfaturi pentru a evita obsesia pierderii in greutate

Obsesi cu greutatea, pentru a se asigura că nu se îngrașă cu câteva kilograme în plus, se bat singuri făcând tot felul de exerciții în sala de sport și apoi mănâncă tot felul de alimente hipercalorice. Acest lucru este destul de periculos.

Pe de o parte, avem faptul că persoana se agită și, pe de altă parte, efectuează comportamente compensatorii, făcând în acest caz exerciții excesive, toate pentru a evita îngrășarea. Toate acestea pot fi folosite pentru a suspecta un posibil caz de bulimie, o tulburare alimentară care necesită intervenție psihologică. Nu fi prea agitat în ceea ce privește caloriile.

Există nenumărate aplicații care servesc la urmărirea caloriilor din ceea ce mâncăm și, de asemenea, a celor pe care le ardem cu exercițiile fizice.

Acestea pot fi utile deoarece ne ajută să avem o orientare asupra aportului caloric și a proporției de macronutrienți pe care le-am ingerat, ajutându-ne să știm dacă menținem o dietă variată și consumăm cantitatea necesară de calorii.

sfaturi de sănătate pierdere în greutate

In orice caz, obsedarea de a prinde absolut toate caloriile pentru a vă asigura că pierdeți în greutate este o greșeală.

Aceste aplicații ar trebui descărcate și utilizate cu precauție și să înțeleagă că sunt doar o evidență a ceea ce mâncăm, punând accentul mai mult pe nutrienții consumați înainte de aportul nostru caloric.

Motivul pentru care aceste aplicații ar trebui vizualizate cu prudență este că mulți oameni doresc să le folosească perfecționist.

sfaturi de sănătate pierdere în greutate

Există cei care încearcă să țină o evidență exhaustivă a tot ceea ce au mâncat pe sfaturi de sănătate pierdere în greutate săptămânii, motivându-se să continue să ia între și sfaturi de sănătate pierdere în greutate calorii, ceea ce este recomandat în termeni foarte generali. De obicei, se întâmplă ca, pentru simplul fapt de a fi uitat să se înregistreze într-o zi, utilizatorii săi sunt copleșițiSimt că au eșuat, își rup firul și mănâncă în exces, simțind că se îngrașă la fiecare mușcătură.

Este necesar să înțelegem că, neînregistrând absolut tot ce mâncăm într-un contor de calorii, nu vom câștiga în greutate.

Pierdere în greutate

Atâta timp cât mâncăm o dietă sănătoasă, bogată în substanțe nutritive, putem face ceea ce mâncăm un pic mai flexibil și chiar uităm să îl notăm. Nici dietele restrictive, nici interzicerea alimentelor Mulți oameni cred că vor pierde în greutate numai dacă interzic anumite alimente și controlează total caloriile pe care le consumă.

Da, este adevărat că, cunoscând aportul caloric, se poate presupune că vei slăbi, atâta timp cât mănânci mai puține calorii decât consumi și există un deficit caloric.

Asevedeași