Unde ați pierdut mai întâi grăsimea.

unde ați pierdut mai întâi grăsimea

Avertizări Există multe trucuri periculoase și ineficiente pentru a scăpa de grăsimea din burtă. Deși nu există niciun glonț de argint care să vizeze în mod specific grăsimea abdominală, acest articol va explica ce cauzează o talie în expansiune și cum să scapi de brațele tale.

unde ați pierdut mai întâi grăsimea pierde greutatea în visul meu

A calca Partea 1 din 4: Exerciții pentru a pierde grăsime Faceți exerciții cu rafale scurte. Cercetările indică faptul că antrenamentele la intervale sau alte scurte explozii de energie creează mușchii și rezistența mai repede decât exercițiile tradiționale.

De ce pierd grăsimea mai ales pe partea superioară a corpului și a feței mele?

Încearcă să sprintezi. Aleargă cât de repede poți timp de 20 de secunde și apoi mergi din nou până când respirația ta este calmă. Repetați acest lucru timp de 10 minute. Setați o bandă de alergat, un antrenor eliptic sau o bicicletă staționară pentru antrenamentele la intervale. Cele mai multe echipamente moderne pot fi setate la un antrenament pe intervale, ceea ce face exercițiul mult mai greu pentru perioade scurte.

Faceți o unde ați pierdut mai întâi grăsimea plimbare. Încorporați o anumită activitate fizică în ziua dvs. Faceți pași mari într-un ritm alert sau mergeți în sus și în jos pe niște scări. Creșteți ritmul cardiac.

unde ați pierdut mai întâi grăsimea pierdere în greutate de șase săptămâni

Exercițiile care vă accelerează ritmul cardiac asigură arderea rapidă a caloriilor și pierderea grăsimilor pe tot corpul, inclusiv pe burtă. Nu numai că îți poți arde grăsimea din burtă, dar de obicei pierzi grăsimea mai întâi când faci mișcare, indiferent de forma sau dimensiunea corpului tău. Țineți evidența kilometrajului. Urmăriți-vă progresul urmărind timpul pe care alergați o milă. Pe măsură ce rezistența se îmbunătățește, veți vedea că timpul scade.

Aveți grijă la dureri la nivelul picioarelor inferioare.

Cum să obțineți un stomac plat în 30 de zile

Dacă simțiți dureri la nivelul picioarelor inferioare atunci când alergați, probabil că puneți prea multă greutate pe exteriorul piciorului când îl puneți jos.

Căutați o pereche de pantofi creați special pentru a remedia acest lucru. Nu exagera. Dacă tocmai începeți cu antrenamentele de fitness, încercați să mergeți de 3 ori pe săptămână și construiți de până la 4 ori când sunteți gata. Mersul în fiecare zi nu oferă corpului tău suficient timp pentru a-și reveni și a construi mușchi și poate duce la răniri.

Adăugați antrenament de forță. Puteți face antrenament de forță cu greutăți libere, mașini sau benzi elastice. Sari peste exercițiile abdominale - deocamdată.

Efectuarea de exerciții abdominale sau ridicări vă va oferi mușchi puternici, dar probabil că nu îi veți vedea sub grăsimea din burtă. De fapt, exercițiile abdominale pot face stomacul să pară mai gros din cauza mușchilor.

În schimb, încercați aceste exerciții pentru a vă viza mușchii de bază: Fă podul. Așezați-vă în poziția de a face flotări.

Lăsați-vă pe coate și țineți tot timpul ochii pe pământ. Contractează-ți abdomenul, imaginează-ți că mergi până la coloana vertebrală.

Ridică-ți picioarele de pe podea, acum stai pe coate și degetele de la picioare pierzi mai multă greutate atunci când alăptează o scândură. Dacă faceți acest lucru, trebuie să vă mențineți fundul în jos și spatele drept. Păstrați această poziție cât mai mult posibil. Nu vă arcați sau arcați spatele, dar păstrați-l cât puteți de drept.

Dacă ți se pare dificil la început, poți folosi genunchii ca suport. Încercați să țineți cel puțin 30 de secunde și repetați exercițiul de 3 până la 5 ori. Faceți genuflexiuni genuflexiuni. Stați cu picioarele la cm distanță și extindeți brațele înainte. Acum, coborâți șoldurile înapoi, ca și cum ați fi așezat.

Faceți patru seturi de 15 până la 20 de genuflexiuni. Întindeți laturile taliei. Rămâneți în picioare, cu picioarele depărtate de lățimea șoldurilor. Așezați mâna dreaptă pe șoldul drept și ridicați mâna stângă în sus, astfel încât palma să fie orientată spre dreapta. Păstrați picioarele încă în centru și ajungeți peste cap cu mâna stângă, astfel încât să vă îndreptați partea stângă. Faceți acest lucru de 3 până la 5 ori pe fiecare parte.

Partea 2 din 4: Începeți bine metabolismul Relaxa.

Ce părți ale corpului se slăbesc mai întâi când începeți să slăbiți?

Cercetările indică faptul că eliberarea de cortizol un hormon al stresului este legată de creșterea grăsimii din burtă. Iată câteva strategii pentru tratarea stresului de zi cu zi: Dormi suficient. Majoritatea adulților au nevoie de cel puțin 7 ore de somn pentru a funcționa corect. Ia-ți timp să te relaxezi. Chiar dacă sunt doar 15 minute în timpul pauzei de masă, luați un moment pentru a închide ochii, respirați profund și calm și uitați de grijile voastre.

Păstrați factorii de stres în afara dormitorului. Dacă este posibil, nu lucrați în dormitor. Spune-ți că dormitorul tău este rezervat odihnei și relaxării și lasă-ți grijile să se dizolve de îndată ce pășești în acea cameră. Încercați să faceți Într-un studiu în care un grup de bărbați a fost rugat să-și reducă pașii zilnici de la aproximativ Cumpărați un pedometru și încercați să măriți numărul de pași pe care îi faceți în fiecare zi.

Luați scările în loc de lift. Mergeți în loc să conduceți.

Noțiuni de bază despre grăsimea corporală

Ridică-te la fiecare 30 de minute și fă 30 de pași. Dacă aveți un loc de muncă sedentar, vedeți dacă puteți obține un birou cu o bandă de alergat. Treceți de la boabe rafinate pâine albă etc. Un studiu a constatat că un grup de oameni care au consumat cereale integrale pe lângă cinci porții de fructe și legume, trei porții de lactate cu conținut scăzut de grăsimi și două porții de carne slabă, pește sau pui au unde ați pierdut mai întâi grăsimea mai multe grăsimi din burtă decât grupul care a avut aceeași dietă, dar numai cu boabe rafinate.

Ardeți grăsimile cu cereale. O dietă bogată în cereale integrale modifică modul în care corpul tău reacționează la glucoză și insulină, făcând arderea grăsimilor mai rapidă. În plus, grăsimea viscerală, care este mai adâncă, arde mai ușor decât grăsimea subcutanată grăsime pe care o puteți vedea și înțelege. Evitați boabele albe. Cumpărați pâine brună în loc de pâine albă procesată și alegeți orez brun în loc de alb. Bea multa apa. Cercetările au arătat că a bea multă apă asigură o digestie mai activă, indiferent de dieta dvs.

În plus, apa vă ajută corpul să scape de deșeurile și este bună pentru sănătatea dumneavoastră în general. Încercați să beți ml de apă sau 2 litri în total, de 8 ori pe zi. Aduceți întotdeauna o sticlă de apă unde ați pierdut mai întâi grăsimea voi, astfel încât să puteți bea imediat ce vă este sete. Știți când sunteți suficient de hidratat. Bei suficient când urina este aproape limpede.

  • Bună ziua venus nara pierdere în greutate
  • Pierderea de grăsime pe stomac | Sfaturi | June

Dacă este încă galben, ar trebui să beți mai mult. Mic dejun. Poate părea un paradox să mănânci în timp ce încerci să slăbești, dar cercetările arată că consumul micului dejun în decurs de o oră de la ridicare îți va menține glicemia mai stabilă și colesterolul LDL cel rău mai mic.

Încercați să luați micul dejun în aceeași oră în fiecare zi. Dacă dormi târziu în weekend, mănâncă imediat ce te trezești. Încercați ouă, unt de arahide și fructe și legume proaspete. Evitați cerealele cu zahăr, vafe, clătite, chifle dulci etc. Partea 3 din 4: Dieta pentru a pierde grăsimi Reduceți aportul de calorii.

Account Options

Numai dacă vă reduceți aportul de calorii, veți pierde grăsimea din burtă. Încercați aceste sfaturi: Amintiți-vă că, cu o reducere de 3. Asta înseamnă că fie trebuie să arzi 3. Stabiliți un obiectiv de a pierde cel mult un kilogram pe săptămână. Mai mult decât atât este nesănătos și poate duce la așa-numitul efect de yo-yo, în care recâștigi rapid greutatea pierdută. Păstrați un jurnal alimentar. Majoritatea oamenilor subestimează ceea ce mănâncă în fiecare zi.

Obțineți o imagine corectă a obiceiurilor dvs. Găsiți un contor de calorii online și calculați câte calorii luați în fiecare zi. Utilizați acest lucru pentru a vedea ce puteți reduce. Încercați o dietă în care luați 2. Acest lucru cauzează un deficit care vă va permite să pierdeți jumătate până la kilograme întregi pe săptămână, în funcție de cât de mult vă exercitați.

Mănâncă grăsimi bune. Cercetările arată că o dietă bogată în grăsimi monoinsaturate - cum ar fi avocado, nuci, semințe, boabe de soia și ciocolată neagră - poate preveni acumularea grăsimilor din burtă. Grăsimile trans în margarină, biscuiți, fursecuri, chipsuri sau orice se face cu grăsimi întărite par să provoace depunerea mai multor grăsimi corporale pe stomac, deci evitați acest lucru cât mai mult posibil.

Adăugați mai multe fibre în dieta dvs. Fibrele solubile cum ar fi cele găsite în mere, ovăz și cireșe scad nivelul insulinei care, așa cum am menționat mai devreme, accelerează arderea grăsimilor mai profunde. Creșteți aportul de fibre încet. Acum, dacă mănânci 10 grame de fibre pe zi, nu o crește imediat la 35 de grame a doua zi.

unde ați pierdut mai întâi grăsimea cel mai bun mod de a arde grăsime cu greutăți

Trebuie să permiteți bacteriilor din sistemul digestiv să se obișnuiască este sushi slimming noul aport de fibre. Lasă pielea pe fructele și legumele tale. Mâncarea mai multor fructe și legume adaugă fibre, dar numai dacă mănânci și pielea, pentru că acolo este cea mai bogată fibră.

Deci, nu curățați mărul acela înainte de al mânca. Când faceți cartofi, lăsați și pielea aprinsă ca și cartofii coapte sau piure. Dacă le curățați, mâncați cojile ca gustare, cum ar fi coaja de cartofi coapte cu parmezan. De asemenea, merită să știți că cartofii păstrează mult mai multe vitamine și minerale atunci când le preparați în coaja lor. Doar nu mâncați bucăți de piele care sunt verzi. Mănâncă mai multă supă de mazăre. Mazărea despărțită este un aliment alimentar cu fibre. Partea 4 din 4: Măsurarea progresului Calculați-vă raportul talie-șold.

Circumferința taliei împărțită la circumferința șoldurilor poate fi un bun indiciu dacă trebuie să pierzi grăsimea din burtă.

Iată cum puteți face acest lucru: Înfășurați o bandă măsură în jurul celei mai subțiri părți a taliei la nivelul buricului. Notați ce măsurați. Înfășurați banda de măsurare în jurul celei mai largi părți a șoldurilor.

Asevedeași