Viteza te face să pierzi în greutate

viteza te face să pierzi în greutate

Mersul este un exercițiu bun pentru pierderea în greutate? Câte calorii arzi mergând?

viteza te face să pierzi în greutate pierde o scară de greutate

Alte avantaje ale mersului pe jos pentru a slăbi? Antrenor personal, antrenor de antrenament, instructor de fitness de grup și profesor de yoga, deține și certificări în nutriție holistică și de fitness. Vizualizați munca Nu aveți nevoie de o sală de gimnastică pentru a obține un antrenament de calitate - pur și simplu ieșiți pe ușa din față pentru o plimbare rapidă. Mersul pe jos este o formă legitimă de exercițiu și accesibilă aproape tuturor. Mersul pentru exerciții fizice vă poate ajuta chiar să pierdeți în greutate atunci când este combinat cu o dietă hipocalorică, dar cât de mult trebuie să mergeți pentru a pierde în greutate depinde de intensitatea mersului și de mărimea dumneavoastră.

Exercițiul este și viteza te face să pierzi în greutate eficient atunci când este asociat cu o dietă sănătoasă.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc? Nu ai motivația potrivită Cel mai des întâlnit motiv pentru care oamenii încearcă să piardă în greutate este pentru a arăta mai bine dar aceasta nu este o motivație suficient de puternică pentru a rezista în timp. Alte motive precum dorința de a trăi o viață mai lungă, de a fi mai activ sau de a atinge un obiectiv cum ar fi alergarea la un maraton te pot ajuta să menții obiceiurile sănătoase.

Descărcați aplicația MyPlate pentru a vă urmări caloriile consumate și arse pentru o imagine completă a stării generale de sănătate. Mersul pe jos te ajută să slăbești atunci când contribuie la un deficit caloric. Prin creșterea activității și scăderea numărului de calorii pe care le consumați, vă forțați corpul să se scufunde în depozitele de grăsimi pentru a vă alimenta.

Trebuie să creați în jur de un deficit de 3. Creezi un deficit mâncând mai puțin, mergând mai mult sau combinând cele două.

Cum să arzi mai multe calorii și să pierzi în greutate de mers pe jos

Majoritatea oamenilor își pot permite să reducă până la de calorii din planul lor de masă fără a lua prea puține calorii, ceea ce vă poate încetini metabolismul și vă poate provoca deficiențe nutriționale. Tăiați băutura elegantă de cafea, o a doua ajutor la cină sau prăjitura din camera de pauză în loc să săriți peste mese sau să mâncați doar un castron de salată verde.

  1. Arzătoare de grăsime la vârsta fragedă
  2. VITEZA DE MERS PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - AB EXERCIȚII -
  3. Slim ceai de slabit
  4. То, что говорил Джезерак, было правдой.

Participanții au ars mult mai puține calorii în fiecare zi, făcând greutatea greu de menținut. Bacsis Combinați o plimbare zilnică de 30 de minute cu o dietă sănătoasă și veți pierde o parte din kilogramele nedorite. Creșteți viteza și faceți câteva dealuri mici de-a lungul drumului. De acolo, Departamentul de Sănătate și Servicii Umane recomandă de minute de activitate moderată pe săptămână, cum ar fi mersul plin de viață, pentru pierderea semnificativă în greutate.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Numărul de calorii pe care le ardeți în timpul mersului depinde de viteza dvs. Potrivit Harvard Health Publishing, un ritm lent de 2 mph arde calorii pe oră pentru o persoană de de kilograme. Dar dacă aceeași persoană își dublează viteza pentru a parcurge 4 mile într-o oră, ea poate arde de calorii.

Faceți plimbarea în sus pentru întreaga oră și ardeți de calorii. Oamenii mai mici ard mai puține calorii: o persoană de de kilograme arde de calorii într-o plimbare de o oră, 4 mph.

FORUM BIKE 101

Oamenii mai mari ard mai mult: o persoană de de kilograme arde de calorii mergând o oră la 4 mph. Viteza ta contează? Orice fel de activitate, chiar și o plimbare pe îndelete, arde calorii, dar cu cât mergi mai repede, cu atât arzi mai mult. O plimbare lentă necesită mai puțină energie, așa că are sens să arzi mai puține calorii pe oră.

viteza te face să pierzi în greutate metode simple de slabit

Alergarea este o altă opțiune pentru exercițiile de viteza te face să pierzi în greutate. Puteți acoperi mult mai mult teren cu o alergare rapidă decât puteți cu o plimbare, chiar dacă este într-un ritm alert. Alergatul necesită și mai multă energie, deci provoacă o arsură mai mare de calorii. De exemplu, o persoană de de kilograme care aleargă o milă de 10 minute sau 6 mph arde de calorii în 30 de minute.

Deci, dacă doriți să economisiți timp cu antrenamentul, creșteți viteza de la o plimbare la o alergare pentru a vă maximiza eforturile. Dar nu renunțați la mersul pe jos, mai ales dacă vă recuperați după o vătămare articulară, un accident sau o altă afecțiune fizică care ar putea duce la performanțe fizice restrânse, spune Harvard Health Publishing. Dacă sunteți nou la exerciții fizice, mersul pe jos este, de asemenea, mult mai accesibil.

Un studiu din aprilie publicat în Medicină și știință în sport și exerciții fizice a arătat că, deși alergarea a produs o scădere în greutate mai mare decât mersul pe jos, totuși puteți pierde în greutate semnificativă odată cu mersul pe jos. Orice activitate fizică care arde calorii ajută la pierderea în greutate. Ceea ce face valoroasa mersul pe jos este ușurința și accesibilitatea sa. Mersul pe jos nu este foarte stresant pentru corpul tău, deci este perfect pentru aproape toate nivelurile de fitness.

Majoritatea oamenilor pot merge și nu au nevoie de mai mult decât o pereche de pantofi de susținere, care se potrivesc bine pentru a începe. Medicii prescriu adesea mersul pe jos pacienților care au nevoie să slăbească și să crească capacitatea fizică, deoarece are un impact redus și oferă toate beneficiile necesare activității fizice.

Cât ar trebui să mergi în fiecare zi pentru a începe să pierzi în greutate

Exercițiile fizice regulate vă pot ajuta să vă controlați tensiunea arterială și nivelul colesterolului și vă pot reduce riscul de boli cronice - în special, boli de inimă și diabet de tip 2 - explică MedlinePlus și este mai ușor pentru articulații decât jogging. Cum să slăbești mersul pe jos Dacă sunteți nou în activitatea fizică, începeți treptat cu doar 10 până la 15 minute de mers pe jos pe zi.

viteza te face să pierzi în greutate pierderea în greutate pentru elevii elementari

Creșteți încet cantitatea de timp pe care o petreceți mergând și ridicați viteza atunci când vă simțiți mai confortabil.

Mergeți în aer liber dacă condițiile o permit; dacă trebuie să vă îndreptați spre interior din cauza vremii, a lipsei de trotuare sau trasee acceptabile sau din cauza preferințelor personale, alegeți o bandă de alergat, un centru comercial sau o pistă interioară. Entuziasmul dvs. Cercetări din august publicate în Fapte despre obezitate a constatat că femeile care au prescris 30 de minute de mers pe zi au reușit să se țină de rutină destul de constant.

viteza te face să pierzi în greutate greutatea pierde dvd

Dar când prescripția a crescut la 60 sau 90 de minute pe zi, femeile au fost mai puțin capabile să țină pasul cu rutina lor de mers pe jos. Femeile din acest studiu care au mers de minute pe zi au compensat, de asemenea, încetinind alte activități, astfel încât mersul suplimentar a avut un impact mai mic asupra pașilor lor zilnici efectivi.

Treizeci de minute de mers pe zi pot fi cele mai bune pentru pierderea în greutate. Este mai probabil să rămâneți la această rutină și să pierde unele greutate ne demek pasul cu alte activități care ard calorii.

O plimbare modestă de 30 de minute pe zi poate produce rezultate mai slabe de pierdere în greutate în comparație cu crize zilnice mai lungi, dar este mai probabil să obțineți o pierdere în greutate pe termen lung și întreținere și să rămâneți dedicați exercițiilor fizice.

Și nu trebuie să faceți toate mersul simultan. În schimb, împărțiți-vă plimbările în trepte de 10 minute, astfel încât să puteți programa cu ușurință mersul în ziua dvs. Sprijină-ți obiceiurile de mers Purtați pantofi de susținere care sunt proiectați pentru mers pe jos.

Acest lucru vă va ajuta să vă protejați picioarele și articulațiile, astfel încât disconfortul să nu vă oprească plimbările. De asemenea, purtați haine de antrenament din țesături care vă îndepărtează transpirația din corp.

Schimbați-vă plimbările pentru a vă menține și corpul provocat.

VITEZA DE MERS PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - AB EXERCIȚII - 2021

Adăugați o înclinație pentru a arde mai multe calorii în timpul plimbărilor. De asemenea, puteți să vă plimbați câinele sau să împingeți copiii într-un cărucior afară pentru a vă ajuta să vă sporiți arsurile.

  • La dieta del huevo
  • Cât ar trebui să mergi în fiecare zi pentru a începe să pierzi în greutate Cât ar trebui să mergi în fiecare zi pentru a începe să pierzi în greutate De Georgiana Stanciu Plimbările zilnice şi de lungă durată nu sunt mai puţin eficiente decât mersul la sală şi dietele atunci când vine vorba de slăbit!
  • Pierderea în greutate te face să pierzi puterea
  • 3 luni de transformare pierdere în greutate masculin
  • Rezultate potențiale Tot ce ai nevoie pentru a începe să-ți îndepărtezi talia este o pereche confortabilă de pantofi de mers.
  • Raportul macronutrient pentru pierderea în greutate masculin

Găsiți un vecin sau un membru al familiei cu care să mergeți: un prieten care merge vă va ajuta să vă răspundeți.

Puteți chiar să adăugați antrenament pe intervale la plimbări.

  • Pierderea simplă a greutății rapide
  • Si asta pentru ca vin Sarbatorile, ceea ce va reprezenta — pentru unii alergatori — un motiv de ingrijorare si cateva kilograme in plus.
  • Cum să arzi mai multe calorii și să pierzi în greutate de mers pe jos - Sănătate -
  • Macy s levi este perfect slăbită
  • Este adevărat că nu am știut niciodată să trag cu bobina.
  • Cum să pierdeți greutatea rapidă tagalog

Alternează un minut de mers rapid cu 30 viteza te face să pierzi în greutate la 60 de secunde de mers rapid, chiar sub un ritm de jogging pentru a arde mai multe calorii. Bacsis Arzi mai multe calorii în timp ce mergi în sus decât dacă mergi acolo unde este plat. De asemenea, puteți crește intensitatea și arderea antrenamentului dvs.

Nu vă ignorați dieta Controlul dimensiunilor porțiilor și reducerea la minimum a aportului de alimente zaharate și grase sprijină mersul pe jos ca exercițiu de slăbit. Dacă vă urmăriți aportul de calorii, antrenamentele dvs. Porții mici de nuci, fructe proaspete și iaurt fac gustări solide atunci când încerci să slăbești.

În plus față de mers pe jos, adăugați două sesiuni de forță pe săptămână. Aceasta implică cel puțin un set de exerciții pentru fiecare grup muscular principal. Întărirea musculară vă ajută să vă perfecționați capacitatea de a face activități de zi cu zi, cum ar fi mutarea mobilierului sau transportarea de saci pentru alimente. Adăugarea de mușchi îmbunătățește, de asemenea, rezistența la mers. Antrenamentul de forță încetinește, de asemenea, pierderea mușchilor care pot apărea în timpul îmbătrânirii și pierderii în greutate.

Cu cat iti creste viteza daca slabesti un kilogram? Dar doua sau noua? Vezi aici

Când pierzi mușchi, metabolismul tău scade, ceea ce face mai greu să slăbești. Iar introducerea antrenamentului de forță în rutina dvs. Puneți-vă la lucru și veți vedea rezultate, dar nu aveți așteptări nerealiste. Este posibil să pierdeți în greutate semnificativă mergând 30 de minute în majoritatea zilelor săptămânii, dar dacă aveți 20 sau mai multe kilograme de slăbit, poate dura câteva luni pentru a vedea rezultatele.

Ştiri pe aceeaşi temă Bright Side ne arată care sunt regulile pe care trebuie să le respectăm pentru ca mersul pe jos să înlocuiască un întreg set de exerciţii. Cum transformi o plimbare într-un antrenament fizic Principalii factori care influenţează arderea caloriilor în timpul mersului sunt distanţa acoperită, viteza şi greutatea corporală. Pentru cele mai bune rezultate, trebuie să urmaţi un program regulat şi să utilizaţi un dispozitiv sau o aplicaţie de numărat paşii.

Aveți răbdare cu progrese mici și știți că pierdeți în greutate într-un mod sănătos, care poate fi susținut pe termen lung.

Asevedeași